تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

آیا حذف دائمی موهای زائد با لیزر ممکن است

برخی از افرادی که به موی زائد صورت و بدن دچار می شوند مخصوصا خانم ها تمام روش های رفع این موها را امتحان می نمایند اما این روش ها تنها به طور موقت این موها را برطرف می نمایند ولی به دلیل سرعت زیاد رشد این موها تنها روش مناسب رفع کامل آنها استفاده از لیزر درمانی می باشد اما آیا حذف دائمی موهای زائد با لیزر ممکن است؟ حذف موهای زائد برای همیشه در کل صورت و بدن خواسته هر فردی می باشد که به این نوع عارضه دچار شده است زیرا موهای زائد مخصوصا در خانم ها باعث آزار و فشار روحی خواهند شد و به دلیل اینکه این موها با سرعت و ضخامت زیادی رشد می نمایند باعث به دردسر افتادن فرد می گردند و معمولا روش های عادی رفع موهای زائد در مورد حذف طولانی مدت این موها تاثیری ندارند. 

حذف دائمی موهای زائد با لیزر

با استفاده از پالس نوری لیزر بدون آسیب وارد شدن به بافت پوست و با متمرکز شدن امواج بر روی فولیکول موها و اثر گرمایشی لیزر فولیکول موهای زائد دچار تخریب می گردند و به طور دائمی رفع خواهند شد البته این پروسه طی چند جلسه درمانی و باید با بهترین و به روزترین دستگاه لیزری صورت بگیرد. دستگاه های لیزری مختلفی جهت حذف دائمی موهای زائد در کلینیک ها و مراکز زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد که هر کدام روشی متفاوت در رفع موهای زائد را به کار می گیرند و بهترین دستگاه لیزری از این لحاظ دستگاهی می باشد که با کمترین جلسات درمانی، کمترین درد و بدون داشتن عارضه بتوان موهای زائد را به طور دائم با استفاده از آن رفع نمود. 

نکات لازم قبل از لیزر درمانی موهای زائد

قبل از شروع جلسات لیزر درمانی فرد باید با انجام آزمایشات لازم علت رویش این موها را در بدن و صورت خود شناسایی نماید و اگر وجود این موها در وی به علت وجود کیست تخمدان یا عدم تعادل هورمونی یا مشکلات تیروئیدی  باشد باید قبل از شروع لیزر درمانی اقدام به درمان دارویی نماید و در صورت رفع این مشکلات و پس از اتمام جلسات درمانی اگر بعد از ۱ سال موها رشدی نداشته باشد حذف آنها دائمی خواهد بود اما به هر حال با لیزر درمانی تعدادی از افراد تنها درصدی از موهای زائد خود را حذف می نمایند و ممکن است همواره تعدادی از این موها به دلیل مقاومت در نواحی مختلف بدن باقی بمانند.

برای دریافت مشاوره لیزر موهای زائد و استعلام هزینه لیزر موهای زائد و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی لیزر موهای زائدایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها