تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

چگونه ترک های پوستی سفید را درمان کنیم؟

علل ایجاد ترک های سفید پوست

یکی از مشکلاتی که اکثر خانم ها با آن دست و پنجه نرم می کنند این است که دچار ترک های پوستی سفید می شوند. اگر در نظر دارید تا این مسئله را برطرف کنید یکی از مهمترین مسائلی که باید به ان بپردازید این است که در ابتدا علت به وجود آمدن آن را پیدا کنید. در این رابطه باید به شما بگوییم که اکثر خانم ها به دلیل بارداری و یا مشکلات چاقی و لاغری و… ترک هایی بر روی پوستشان ایجاد می شود که در واقع نوعی واکنش پوست به تغییرات در لایه درم می باشد. خوشبختانه در دوره ای زندگی می کنیم که راه های زیادی برای درمان معرفی شده است که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم.

 ترک های پوستی سفید

درمان ترک های پوستی سفید با لیزر

همانطور که میدانید راه های زیادی برای درمان پیش روی افراد قرار دارد اما یکی از بهترین گزینه های ممکن برای رفع ترک های پوستی سفید استفاده از لیزر می باشد. در واقع لیزر با توجه به نتایج خوبی که از خود به جای گذاشته توانسته در طی چندین سال گذشته طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب نماید. در رابطه با چگونگی عملکرد این دستگاه باید بدانید که لیزر با توجه به اشعه ای مناسب که از خود منتشر می کند از سطح رویی پوست عبور کرده و خود را به لایه درم می رساند و با تحریک آن ناحیه، سعی در بازسازی پوست و از بین بردن این مشکل دارد. اکثر کسانی که از این روش استفاده کرده اند توانسته اند نتایج خوبی را دریافت نمایند.

 درمان ترک های پوستی سفید با لیزر

عوارض جانبی لیزر ترک های پوستی سفید

مسلما به این مسئله واقف هستید که هر روش درمانی علاوه بر مزایایی که با خود به دنبال دارد عوارضی را نیز پدید می آورد. همین مسئله باعث می شود که افراد نسبت به تمامی اتفاقاتی که در یک روش درمانی صورت میگیرد آگاهی پیدا کند که رفع ترک های پوستی سفید با لیزر نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. این عوارض عبارتند از:

  • امکان ایجاد حساسیت های پوستی وجود دارد.
  • قرمز شدن ناحیه مورد نظر
  • هر چقدر ناحیه مورد درمان بزرگتر باشد زمان بیشتری برای التیام بخشیدن نیاز است.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست  و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها