تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

قیمت تزریق ژل برای فرم دهی لب

زیبایی لب ها موجب جذاب تر شدن چهره می شود. خانم های زیادی برای خوش حالت تر کردن لب های خود عمل های زیبایی گوناگونی را که امروزه رواج دارند، انجام می دهند. تزریق ژل به لب ها نیز یکی از همین روش های فرم دهی لب ها است می توان گفت نسبت به سایر روش ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. ژل های حاوی هیالورنیک اسید نیز جز رایج ترین فیلر هایی هستن که برای تزریق به لب مورد استفاده قرار می گیرند. هیالورنیک اسید ماده ای است که به صورت طبیعی هم در بن وجود دارد و می تواند به حجیم تر و خوش فرم تر شدن لب ها کمک کند.

 تزریق ژل برای فرم دادن به لب

مزایای تزریق ژل لب

در مورد مزایای تزریق ژل به لب اول از همه باید بگوییم که این روش به صورت کم تهاجمی و سرپایی انجام می شود و فرد پس از اتمام تزریق از کلینیک مرخص می شود. استفاده از ژل های موقتی از جمله ژل های حاوی هیالورنیک اسید برای فرم دهی لب ها موجب شده تا عوارض این عمل زیبایی بسیار کم باشد و به طور کلی ایمنی این روش بالاتر رود. معمولا نتایج تزریق ژل ها نسبت به پروتزگذاری در لب ظاهری طبیعی تر دارد؛ زیرا میزان حجم دهی به لب ها وابسته به میزان ژل تزریقی است که پزشک می تواند این مسئله را به خوبی کنترل کند. موقتی بودن ژل های امروزی هم این مزیت را دارد که چنانچه فرد از فرم دهی به لب های خود پشیمان شود یا ناراضی باشد، پس از گذشت چند ماه لب ها به حالت اولیه ی خود باز می گردند.

 نواحی تزریق ژل لب

قیمت فرم دهی لب با تزریق ژل

تزریق ژل به لب ها نیز همانند سایر اعمال زیبایی تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد و قیمت ثابت و مشخصی نیز ندارد. فاکتور های مختلفی در هزینه این روش زیبایی موثر هستند. نوع و میزان ژل مورد استفاده برای تزریق، دستمزد پزشک متخصص، مکان جغرافیایی کلینیک یا مطبی که این عمل در آن جا انجام می شود از مهمترین فاکتور های تاثیر گذار در قیمت تزریق ژل به لب ها هستند. به هر حال آنچه که از قیمت تزریق ژل مهم تر است کیفیت مواد مورد استفاده و اصولی انجام شدن آن می باشد. در ضمن توجه داشته باشید استفاده از ژل های موقتی و تمایل به حفظ حالت لب ها به این معناست که هر چند ماه یک مرتبه نیاز به تزریق مجدد دارید و بنابراین هزینه ای بلند مدت پیش رویتان خواهد بود.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست  و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها