تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

علت و درمان گودی دور چشم

گود افتادگی زیر چشم ها چیزی است که برای هر کس در هر سن و سالی  ممکن است اتفاق بیفتد. در برخی مواقع گودی دور چشم با مشکلات دیگری نظیر تیره شدن پوست اطراف چشم و یا تشکیل کیسه هایی در زیر چشم همراه می شود. این چنین حالت هایی روی زیبایی چهره ی انسان تاثیر منفی دارند و باعث می شوند که او مریض، خسته و یا پیرتر از آنچه که هست به نظر بیاید. بنابراین طبیعی است که افراد زیادی به دنبال روش هایی برای برطرف کردن گود افتادگی زیر چشمان خود باشند. 

علت گودی دور چشم در افراد

زیر چشم ها بنا به دلایل مختلفی گود می شوند. گاهی اوقات مسائل ساده ای همچون خستگی، کمبود خواب و کم آبی بدن  موجب گود افتادگی زیر چشم ها می شوند که در این چنین وضعیتی تنها با کمی استراحت و جبران کم خوابی  و کم آبی بدن می توان آن را برطرف نمود.  برخی از افراد نیز به دلایل ارثی زیر چشمانشان گود است که در این صورت این گودی ها همیشگی هستند. پروسه ی افزایش سن و پیر شدن نیز که با تحلیل رفتن چربی های صورت همراه است موجب گود شدن زیر چشم ها می شود. کسانی که کمبود وزن دارند، رژیم غذایی سخت می گیرند و یا اینکه دچار بیماری هایی نظیر اختلالات کلیوی،اعتیاد، سینوزیت، مشکلات قلبی عروقی، ایدز، کم خونی و … هستند نیز چشمانشان حالت گود افتاده پیدا می کند. 

 تزریق فیلر دور چشم برای رفع گودی

برخی از افراد با اصلاح کردن سبک زندگی شان، مشکل گودی دور چشم را برطرف می کنند؛ برخی دیگر نیز با درمان بیماری زمینه ای ایجاد کننده آن را درمان می کنند. اما گروهی دیگر هستند که هر کاری برای درمان این عارضه انجام می دهند فایده ای ندارد. تزریق فیلر دور چشم روشی موثر برای صاف کردن و پرکردن گودی چشم است که به این دسته افراد پیشنهاد می شود. تزریق ژل که فیلر یک نوع از انواع مختلف آن است پرکننده های بافتی سریع هستند و حداکثر به استفاده از یک بی حسی موضعی نیاز دارند. این نوع تزریق در قسمت های مختلف صورت بنا بر نیاز مراجعه کننده انجام میگیرد که تزریق فیلر بینی یکی از پرطرفدارترین آنها است.

انواع فیلر ها

فیلرها به دو دسته ی فیلر های غیر دایمی (قابل جذب) و فیلر های دایمی (غیر قابل جذب) دسته بندی می شوند. درسال 1980 میلادی فیلر کلاژنی به عنوان اولین فیلر پرکننده غیردایمی شناخته شد. دیگر فیلرهای غیر دایمی پرکاربرد فیلرهای هیالورونیک اسید، فیلرهای پلی لاکتیک اسید و فیلرهای هیدروکسی آپاتاید می باشند. امروزه در جهان استفاده از فیلرهای هیالورونیک اسید بسیار گسترده و پرکاربرد می باشد. فیلر هایی که امروزه برای این کار مورد استفاد قرار می گیرند ممکن است ژل های موقتی موجود در بازار مانند ژل های پر کننده ی بر پایه ی هیالورنیک اسید و یا چربی طبیعی بدن خود فرد باشند. این فیلر ها از لحاظ ماندگاری موقتی هستند و پس از گذشت چند ماه نیاز به تکرار تزریق وجود دارد. تزریق فیلر علاوه بر اینکه حجم گود افتاده ی زیر چشم را پر می کند، در کاهش سیاهی زیر چشم نیز موثر است.

برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر ، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی جوانسازی پوست ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها