تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

هزینه شاک ویو در بهترین کلینیک پیکرتراشی تهران

هزینه شاک ویو در بهترین کلینیک پیکرتراشی تهران

پیکرتراشی نامی عمومی برای تمامی روش هایی است که برای از بین بردن و برداشتن چربی های موضعی بدن مورد استفاده قرار می گیرند. هدف اصلی پیکر تراشی لاغر کردن افراد نیست بلکه این کار برای برداشتن چربی های موضعی زائدی که فرد با روش هایی نظیر ورزش کردن یا رژیم گرفتن قادر به برداشتن آن ها نیست، انجام می شود. این روزها در تهران نیز کلینیک های پیکرتراشی و تناسب اندام زیادی وجود دارند که انواع روش های پیکرتراشی از قبیل لیپوساکشن، لیپوماتیک، لیپولیز، کرایولیپولیز و … را برای مراجعه کنندگان خود ارائه می دهند. هزینه انجام روش های گفته شده یکی از موارد تاثیر گذار در تصمیم گیری افراد برای انجام پیکرتراشی است. در ادامه به بحث هزینه ی روش های پیکرتراشی و به خصوص هزینه شاک ویو که جز روش های تازه و نو  محسوب می شود، خواهیم پرداخت.

پیکرتراشی با دستگاه شاک ویو

شاک ویو تراپی نوعی روش درمانی است که به طور معمول در اعمال فیزیوتراپی از آن استفاده می شود. دستگاه شاک ویو امواج صوتی با طول موج کوتاه و وانرژی بالا تولید می کند که می توانند به ترمیم بافت های آسیب دیده کمک کنند و موجب تسکین درد و کاهش التهاب های مزمن شوند. امروزه  تکنولوژی شاک ویو در لاغری موضعی و پیکرتراشی نیز جایگاه خود را پیدا کرده است. امواج  این دستگاه قادرند بافت های چربی موضعی را از هم متلاشی کنند. شاک ویو همچنین به رفع سلولیت ها و سفت تر شدن پوست کمک می کند و از این نظر نسبت به سایر روش های پیکرتراشی برتری دارد. روش شاک ویو  برای از بین بردن چربی های موضعی نواحی داخلی و بیرونی ران، زانو، بازو، باسن و شکم کابرد دارد اما برای نواحی بالاتنه یعنی قفسه ی سینه و سر توصیه نمی شود.

هزینه شاک ویو برای لاغری

در تعیین هزینه روش های پیکر تراشی به مسائلی مانند وسعت و محل ناحیه ی تحت درمان و میزان چربی های انباشه شده در آن ناحیه توجه می شود . هزینه شاک ویو بر اساس تعداد جلسات تعیین می شود؛ زیرا به طور معمول درمان با شاک ویو چندیدن جلسه به طول می انجامد. تعداد جلسات شاک ویو ممکن است به 8 الی 10 جلسه یا بیشتر هم برسد. بیشتر افراد پس از گذراندن  3 الی 4 جلسه ی اولیه متوجه تغییرات در محل تحت درمان می شوند. چنانچه فردی تمایل داشته باشد که این روش را در کنار سایر روش های لاغری موضعی انجام دهد، بایستی هزینه ای بیشتری بپردازد.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی تناسب اندام ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها