تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

نکاتی درباره از بین بردن مو های زائد با لیزر

توصیه های پیش از لیزر موهای زائد

این روزها لیزر توانسته جایگاه بسیار ویژه ای در زندگی انسان ها برای از بین بردن مو های زائد برای خود به وجود آورد. از همین رو نکات بسیار زیادی به وجود می آید که باید نسبت به آنها آگاهی پیدا کنید تا بتوانید از آنها به درستی استفاده کنید. یکی از مسائل مهم به مراقبت از پوست قبل و بعد از لیزر مربوط می شود زیرا به عقیده بسیاری از پزشکان رعایت برخی نکات بخشی از روند درمان و رسیدن به نتیجه مطلوب می باشد. در این قسمت به معرفی برخی از آنها میپردازیم:

  • به مدت 4 هفته قبل از انجام لیزر از انجام اپیلاسیون خودداری کنید.
  • موهای ناحیه مورد نظر را نکنید.
  • استفاده از کرم های رفع موهای زائد را کنار بگذارید
  • از قرار گرفتن در زیر نور مستقیم افتاب دوری کنید.
 از بین بردن مو های زائد با لیزر

مراقبت های پس از لیزردرمانی موهای زائد

پس از اینکه در رابطه با مراقبت های پیش از لیزر برای از بین بردن مو های زائد توضیحاتی خدمت شما ارائه کردیم این سوال ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول می کند که آیا بعد از انجام لیزر نیز باید مراقبت هایی را انجام دهند؟ در این راستا باید بگوییم که پاسخ مثبت است از همین رو در این قسمت به معرفی برخی از آنها میپردازیم:

  • برای کاهش التهاب می توانید از یخ بر روی ناحیه مورد نظر استفاده کنید.
  • ژل آلوئه ورا به شما کمک می کند تا از قرمزی و تورم ناحیه مورد نظر جلوگیری کنید.
  • استفاده از کرم ضد آفتاب امری ضروری است.
  • به موهایی که رشد می کند دست نزنید
 لیزر موهای زائد زیر بغل

هزینه از بین بردن مو با لیزر

پس از اینکه نسبت به مراقبت های قبل و بعد لیزر موهای زائد آگاهی پیدا کردید مسئله ای که در این میان مطرح می شود این است که هزینه از بین بردن مو های زائد با استفاده از لیزر چقدر است. در این رابطه باید بگوییم که عوامل زیادی در تعیین هزینه های مورد نظر دخیل هستند که اگر بخواهیم به برخی از آنها اشاره کنیم با مواردی همچون اینکه شما از چه دستگاهی برای لیزر استفاده کرده اید، کدام ناحیه را برای لیزر در نظر گرفته اید و یا اینکه وسعت ناحیه مورد نظر شما چقدر می باشد و… را نام ببریم. همچنین باید بدانید که هر چقدر موقعیت جغرافیایی کلینیک بهتر باشد هزینه نهایی افزایش پیدا می کند.

برای دریافت مشاوره لیزر موهای زائد و استعلام هزینه لیزر موهای زائد و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی لیزر موهای زائدایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها