تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

بهترین راه برای رفع موی زائد پوست سبزه

بسیاری از مردم در نواحی مختلفی از صورت و بدن خود دارای موهای زائد و ناخواسته ای هستند. پشت لب، گونه ها، پشت، پاها، ناحیه ی شرمگاهی، زیر بغل و حتی روی انگشتان و …  نواحی هستند که موهای زائد رشد می کنند. رشد موهای ناخواسته می تواند ناشی از دلایلی مانند زمینه ی ارثی و ژنتیکی، اختلالات هورمونی، سندرم تخمدان پلی کیسیتیک در خانم ها، مصرف برخی داروها از جمله استروئید ها و … باشد. به هر حال وجود این موها برای بسیاری از افراد وضعیت ناخوشایندی است از این رو روش های زیادی برای از بین بردن و یا برداشتن این موهای ناخواسته ابداع شده است. در این مطلب به صورت اختصاصی تر به مبحث رفع موی زائد پوست سبزه می پردازیم.

 رفع موی زائد پوست سبزه

چگونه موی زائد پوست سبزه را از بین ببریم؟

روش های گوناگونی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که افراد دارای پوست سبزه می توانند آن ها را انجام دهند. شیو کردن و یا تراشیدن موهای زائد روشی ساده و کاربردی است اما انجام مداوم این کار می تواند باعث تیره شدن پوست نواحی مورد نظر شود؛ به خصوص برای کسانی که سبزه هستند و پوستشان در اثر سایش خیلی زود تیره می شود. کرم ها و پودرهای موبر هم  که به شکل شیمیایی ساقه مو را تخریب می کنند، مواد موثری برای از بین بردن موهای زائد هستند. وکس کردن موها نیز روش دیگری برای رفع موی زائد پوست سبزه است که برای مدت زمان بیشتری پوست را تمیز نگه می دارد اما انجام آن دردناک است و احتمال زیرپوستی شدن موها وجود دارد. رفع موهای زائد با لیزر روشی نسبتا موثر و پایدارتراست اما تناسب نوع دستگاه با پوست سبزه اهمیت زیادی دارد.

 لیزر پوست های سبزه

رفع موهای زائد با لیزر پوست تیره

افراد دارای پوست سبزه و تیره هنگامی که از لیزر برای فع موهای زائد بدن و صورت خود استفاده کنند بایستی با احتیاط ببیشتری این کار را انجام دهند زیرا این احتمال وجود دارد که هنگام لیزر موهای زائد مقداری از انرژی نور لیزر توسط سلول های پوست جذب شود و آسیب های پوستی مانند لک یا سوختگی به وجود آیند. امروزه برای رفع موی زائد پوست تیره دستگاه های لیزر تخصصی ساخته شده اند که نور لیزر آن ها طول موج بیشتری نسبت به دستگاه های لیزر مخصوص پوست های روشن دارد و به این ترتیب برای پوست سبزه ایمن تر هستند.  دستگاه لیزر دایود دستگاهی است که برای رفع موی زائد پوست سبزه مناسب است. دستگاه لیزر ان دی یاگ نیز به طور تخصصی برای افراد با پوست بسیار تیره طراحی شده است.

برای دریافت مشاوره لیزر موهای زائد و استعلام هزینه لیزر موهای زائد و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها