تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

نقش کرم ویتامینه در رفع خشکی پوست

زمانی که پوست دهیدراته شود یا به عبارت دیگر رطوبت طبیعی خود را ازدست دهد، دچار خشکی می شود. خشکی پوست خود نیز سبب بروز مشکلاتی همچون آسیب پذیر شدن پوست،پوسته پوسته شدن، ایجاد چین و چروک، شقاق، خارش، التهاب، ایجاد دانه های قرمزرنگ، ایجاد لکه و … می شود. روش های گوناگونی برای کمک به رفع خشکی پوست وجوددارد. کرم های ویتامینه با تامین ویتامین های مورد نیاز پوست به سلامتی آن کمک میکنند و به این ترتیب به حفظ رطوبت طبیعی پوست می توانند کمک کنند. در ادامه به نقش و عملکرد کرم های ویتامینه برای پوست های خشک بیشتر می پردازیم.

مقابله با خشکی پوست با پاییز

خشکی پوست عارضه ای است که در فصولی مانند پاییز و زمستان شایع تراست. کاهش رطوبت هوا و پایین آمدن دما دو عاملی هستند که موجب می شوند بسیاری ازافراد با شروع پاییز دچار خشکی پوست شوند. کاهش رطوبت هوا باعث کاهش رطوبت طبیعی پوست می شود؛ سرما نیز موجب کاهش جریان گردش خون در بدن و کاهش فعالیت غدد چربی درون پوست می شود و به این طریق در خشکی پوست نقش دارد. برای رفع خشکی پوست در فصل پاییز بهتر است شستشوی پوست و به خصوص دست ها که مدام شسته می شوند توسط موادشوینده ی ملایم انجام شود. استفاده از کرم های مرطوب کننده و ویتامینه هم به تقویت پوست و افزایش رطوبت آن کمک می کند. افزایش رطوبت محیط زندگی با کمک دستگاه بخور وکتری هم به بهتر شدن وضعیت پوست کمک می کند.

کرم های ویتامینه برای رفع خشکی پوست

انواع ویتامین ها از جمله ویتامین C، A و E در حفظ سلامت و رطوبت طبیعی پوست موثر هستند و کمبود آن ها می تواند خشکی پوست را ایجاد یا تشدید کند.در حالت طبیعی کسانی که رژیم غذایی سالم و متعادلی داشته باشند، دچار کمبود این ویتامین ها نیستند اما گاهی اوقات لازم است به طریق دیگری از جمله استفاده از کرمهای ویتامینه این ویتامین های مورد نیاز پوست را تامین نمود. کرم های ویتامینه با برند های مختلفی در بازار وجود دارند که در اغلب آن ها ویتامین هایی از قبیل  C ،E ،A و ویتامین های خانواده B در آن ها وجود دارد. علاوه بر ویتامین ها، ترکیبات دیگری مانند نرم کننده ها و مرطوب کننده های قوی پوست، آنتی اکسیدان ها وانواع عصاره ها و روغن های گیاهی در این گونه کرم ها وجود دارد که برای تقویت ولطیف کردن پوست موثر اند.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست  و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها