تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

اثر جوش شیرین برای رفع چین و چروک پیشانی

بیشتر مردم جوش شیرین ( بی کربنات سدیم) را به عنوان ماده ای که در پخت نان و شیرینی پزی کار برد دارد می شناسند. اما جالب است بدانید این ماده مصارف بهداشتی و آرایشی نیز دارد. مهمترین خاصیتی که جوش شیرین برای پوست دارد، خاصیت لایه برداری آن است که باعث شده این ماده در بسیاری از دستورالعمل های خانگی جوان سازی و زیباسازی پوست وجود داشته باشد. از جوش شیرین می توان برای از بین بردن لکه های پوستی، روشن و شفاف کردن پوست  و همچنین از بین بردن چین و چروکی صورت از جمله چین و چروک پیشانی استفاده نمود. 

روش های رفع چین و چروک پیشانی

پیشانی یک از نواحی صورت است که چین و چروک در آن جا خیلی زود نمایان می شود. افزایش سن، زمینه ی ارثی، قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور خورشید، بالابردن ابرو ها، اخم کردن، سیگار کشیدن و… می توانند در تشکیل چین و چروک روی پیشانی موثر باشند. برای درمان این چین و چروک ها روش های بسار متنوعی وجود دارد.  تزریق بوتاکس و تزریق فیلر از  روش های کلینیکی پر طرفدار برای رفع چین و چروک روی پیشانی هستند. علاوه بر روش های کلینیکی نظیر تزریق بوتاکس و ژل، روش ها و دستورالعمل های خانگی نیز تاثیرات خوبی در این رابطه دارند. روغن نارگیل، آلوئه ورا، روغن زیتون و ده ها ماده ی طبیعی دیگر وجود دارد که برای برطرف کردن چروک های روی پیشانی مفید هستند. دستورالعمل های خانگی بیشتر برای رفع چروک های سطحی موثر هستند. 

درمان چروک پیشانی با جوش شیرین

با کمک دستورالعملی خانگی که مواد مورد نیاز آن 2 قاشق روغن زیتون و نصف قاشق جوش شیرین است، می توانید چین و چروک پیشانی خود را بر طرف کنید. در ابتدا صورت خود را تمیز کنید. یک دستمال کاغذی یا حوله ی گرم را برای مدت 5 دقیقه روی چروک های پیشانی قرار دهید. در مرحله ی بعدی برای مرطوب کردن پیشانی 1 قاشق روغن زیتون بکر را برای 3 دقیقه روی پیشانی ماساژ دهید. مجددا  برای 5 دقیقه حوله ی گرم روی پیشانی بگذارید. در مرحله ی بعدی نصف قاشق جوش شیرین را با 1 قاشق روغن زیتون ترکیب کرده و روی پیشانی بگذارید و به آرامی آن را ماساژ دهید. سپس برای بار سوم حوله ی گرم را برای 5 دقیقه ی دیگر روی پیشانی بگذارید. بگذارید ترکیب روغن زیتون و جوش شیرین برای 10 دقیقه باقی بماند و سپس آن را با آب گرم بشویید.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست  و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

کلینیک تخصصی جوانسازی پوست ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها