تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

مزایای لیزر برای تخلیه چربی های اضافه پا و ران

روش های تخلیه چربی های اضافه

همانطور که میدانید این روزها بسیاری از خانم ها و همچنین آقایان برای اینکه به اندام دلخواه خود دست پیدا کنند به سراغ روش های پزشکی می روند. خوشبختانه روش های بسیار زیادی به دنیا معرفی شده است و با استفاده از آن میتوانند به آن چیزی که میخواهند دست پیدا کنند. اگر در نظر دارید تا به معرفی برخی از این روش های تخلیه چربی های اضافه بپردازیم باید به شما بگوییم که روش هایی همچون لیپوماتیک و همچنین لیپولیز و لیپوساکشن از جمله پرطرفدارترین و موثرترین روش هایی هستند که این روزها توسط پزشکان پیشنهاد می شوند زیرا همواره نتایج مطلوبی را از خود به جای گذاشته اند. دقت داشته باشید برای اینکه از بروز عوارض جلوگیری کنید حتما به پزشکی متخصص و با تجربه مراجعه کنید.

لیپوماتیک ران و ساق و پا

در رابطه با لیپوماتیک باید بدانید این روش نوعی ساکشن بسیار قدرتمند می باشد که با استفاده از دستگاه های مخصوص باعث تخریب سلول های چربی شده و در نتیجه لاغری را برای افراد پدید می آورد. در واقع برای اینکه بتوانید به تخلیه چربی های اضافه بپردازید باید مقدار وزن اضافی شما تا اندازه ای رسیده باشد تا انجام این عمل نتیجه مثبتی را به همراه داشته باشد. معمولا افرادی کع در ناحیه ران از چاقی مفرطی رنج می برند به سراغ این روش درمانی می روند. نکته جالب این است که این عمل با بی حسی موضعی صورت میگیرد و ریسک عفونت و همچنین آمبولی شدن در آن به صفر می رسد.

لیپولیز چربی های اضافه ران و پا

همانطور که گفته شد لیپولیز یکی از روش های تخلیه چربی های اضافه می باشد که در آن پزشک با استفاده از لیزر لیپولیز به تخریب سلول های چربی می پردازد و سپس این مشکل را برطرف میسازد. نکات بسیار زیادی در رابطه با انجام این روش وجود دارد از جمله اینکه نسبت به سایر روش ها عفونت، دوران نقاهت و همچنین زخم کمتری را برای بیمار فراهم می آورد و با توجه به نتایج بسیار خوبی که از خود به جای میگذارد باعث می شود تا افراد همواره آن را انتخاب نمایند. نکته اینجاست که قبل از انجام آن حتما باید با پزشک مربوطه صحبت کنید تا بتوانید به آن چیزی که مد نظر دارید دست پیدا کنید.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی تناسب اندام ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها