تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

مزایای جراحی لیفت برای سفت شدن پوست بازو و دست

هنگامی بیماران از وضعیت بازو و دست های خود ناراضی می باشند که بازو و دست به دلیل داشتن چربی اضافه بسیار بزرگ یا به دلیل نداشتن چربی پوست شل و افتاده باشد که این مشکلات اغلب در خانم ها به دلیل بزرگی بازو و دست ها و افتادگی پوست آنها با نارضایتی مواجه می شود و خانم ها به دنبال راهی برای کوچک کردن و کشیدگی پوست آنها خواهند بود که جراحی لیفت یکی از این روش ها می باشد اما مزایای جراحی لیفت برای سفت شدن پوست بازو و دست چیست. 

سفت شدن پوست بازو با جراحی لیفت

سفت شدن پوست بازو با روش هایی مانند جراحی لیفت صورت می گیرد و باعث جوان شدن و زیباسازی بازوها خواهد شد و موجب می گردد تا بیماران از پوشیدن لباس های آستین کوتاه مانند مواقعی که پوست بازوها شل و افتاده بوده است احساس خجالت نداشته باشند. جراحی لیفت بازو و دست که با هدف خارج کرون توده چربی و پوست اضافه و به منظور لاغر شدن و صاف شدن بازو و دست ها صورت می گیرد اغلب در کنار لیپوساکشن چربی های این نواحی انجام می گیرد در این روش جراحی برش های جراحی جهت خارج کردن چربی ها از زیر بازوها و کنار آرنج و در دست ها در کنار مچ  انجام می گیرد و پس از ساکشن چربی ها و خروج آنها و باقی ماندن حجم مناسب چربی پوست لیفت و کشیده می شود و پس از برش پوست اضافه پوست در جای خود بخیه زده خواهد شد .

مزایای جراحی لیفت بازو و دست

در جراحی لیفت پوست بازو و دست عمل خارج کردن چربی های اضافه به وسیله لیپوساکشن همزمان با لیفت پوست انجام می گیرد و در یک جلسه حجم قابل توجهی از چربی ها از این نواحی خارج می گردد که در روش های دیگر خارج کردن چربی ها طی جلسات متعدد و کم کم انجام می گیرد، در این روش لیفت پوست حداکثر خواهد بود و دوام لیفت پوست بازو و دست ها تا چندین سال می باشد. 

 جراحی لیفت بازو و دست با هدف رفع عدم تناسب آنها با سایر اندام های بدن و  به دلیل بزرگی و تجمع چربی در بازو و دست ها و رفع افتادگی پوست آنها باید توسط جراحی متبحر انجام گیرد تا ضمن عدم آشکار بودن جای برش های جراحی به دلیل مهارت جراح در جای زخم ها اسکار ایجاد نگردد.

برای دریافت مشاوره جراحی زیبایی و استعلام هزینه جراحی زیبایی و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها