تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

زاویه دار کردن صورت با تزریق ژل چانه

دلایل زیادی برای بهبود فک و چانه وجود دارد؛ برخی از افراد به دلیل افزایش سن و یا مسائلی مثل بیماری، حادثه و یا به صورت مادرزادی دچار نقص در فک و چانه خود هستند و می خواهند آن را ترمیم کنند و برخی دیگر به دنبال این هستند که صورت خود را از آنچه که هست زیباتر کنند. برای زاویه دار کردن صورت هم روش های جراحی وجود دارد و هم روش های غیر جراحی مانند تزریق ژل. تزریق ژل چانه یکی از روش های محبوب برا بهتر کردن ظاهر صورت است که به شکل کم تهاجمی و البته موقتی این کار را انجام می دهد. برای زاویه دار کردن صورت هم می توان تزریق ژل را در نواحی خاصی از فک انجام داد. 

روش های زاویه دار کردن صورت بدون جراحی

روش های غیر جراحی برای زوایه دار کردن صورت  عبارتند از: تزریق بوتاکس، تزریق ژل، تزریق چربی و لیفت با نخ. روش تزریق بوتاکس برای کسانی مناسب است که قسمت پایینی صورتشان خیلی پهن است. با تزریق بوتاکس به عضله ی ماستر، پهنای این قسمت از فک تا حدودی کاهش یافته و کشیده تر به نظر می آید. روش های  تزریق ژل و چربی هم  می توانند صورت را زاویه دار کنند. برای زاویه دار کردن صورت و فک عموما ژل یا چربی به نواحی خاصی از فک تزریق می شود. تزریق ژل چانه نیز گاهی اوقات برای خوش فرم کردن چانه مورد استفاده قرار می گیرد و حتی با عث بهبود ظاهر چانه ی عقب رفته می شود. برخی از متخصصان برای نتیجه گیری بهتر  روش های تزریق بوتاکس و تزریق ژل را در کنار هم  انجام می دهند. 

 تزریق ژل چانه

تزریق ژل به چانه با اهداف گوناگونی انجام می شود. رفع افتادگی چانه که ناشی از افزایش سن  باشد، رفع چین و چروک چانه ، بهبود شکل چانه و همچنین بهبود حالت عقب رفتگی چانه و خط  فک ضعیف از جمله ی این اهداف و کاربرد ها هستند. امروزه بیشتر از ژل های موقتی برای تزریق در چانه استفاده می شود که عوارض جانبی کمتری دارند. برای تزریق ژل ابتدا پزشک متخصص چهره ی بیمار را برای تخمین میزان ژل مورد نیاز و نواحی تزریق ژل بررسی می کند. برای شروع تزریق نیز ابتدا نواحی تزریق ضد عفونی می شوند و کرم های بی حسی موضعی نیز به نواحی تزریق مالیده می شود تا بیمار درد کمتری را احساس کند. سپس ژل مورد نظر با کمک کانولا و یا سوزن به چانه تزریق می شود. تزریق ژل پروسه زمان بری نیست و فقط  درعرض چند دقیقه انجام می شود.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست  و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها