تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

ژل ژوویدرم چیست و چه کاربردی دارد؟

در سال های اخیر تزریق چربی ها و فیلرها موقتی جهت جوانسازی پوست، محبوبیت و رواج زیادی پیدا کرده است؛ چرا که روش کم تهاجمی است، نیازی به جراحی نیست و در عین حال معمولا اثر بخشی خوبی دارند. ژل ژوویدرم (Juvederm) نیز یکی از انواع فیلرهای تزریقی است که برای کاهش چین و چروک صورت و حجم دادن به نواحی مثل لب و گونه مورد استفاده قرار می گیرد. این ژل توانسته تاییدیه ی سازمان غذا و داروی امریکا را دریافت نماید. ژوویدرم از خانواده ی ژل های بر پایه ی هیالورنیک اسید است. هیالورنیک اسید ماده ای است که به صورت طبیعی در بدن تولید می شود و نقش زیادی در حفظ هیدراتاسیون ، حجم و شادابی پوست دارد. امروزه هیالورنیک اسید کاربرد زیادی در عمل های زیبایی دارد و  اکثر فیلرهای موجود در بازار از این ماده ساخته شده اند.

 مزایای ژل ژوویدرم

مزایای تزریق ژل ژوویدرم

  • برای انواع پوست ها قابل استفاده است.
  • پروسه ی تزریق ژل کوتاه است و فقط حدود 15 دقیقه طول می کشد.
  • دوران نقاهت خاصی ندارد و بلافاصله پس از تزریق ژل امکان از سرگیری فعالیت های روزانه و معمولی وجود دارد.
  • پس از تزریق مراقبت خاصی لازم ندارد و فقط توصیه می شود که از کرم ضد آفتاب استفاده شود.
  • گفته می شود که نتایج حاصل از تزریق این ژل نسبت به تزریق سایر ژل ها فیلر طبیعی تر است.
  • اثر بخشی خوبی دارد و قابل مقایسه با اعمال جراحی جوانسازی پوست است.
  • ماندگاری تقریبا خوبی نسبت به سایرفیلر ها دارد.
  • در کنارسایر روش های درمانی از جمله میکرودرم آبریشن قابل انجام است.
 کاربرد ژویدرم

کاربرد ژل ژوویدرم

با افزایش سن  کلاژن و الاستین موجود در پوست به صورت طبیعی شکسته گردیده و موجب ایجاد چین و چروک  ناخواسته  بر روی پوست می شوند. برای رفع آثار پیری و همچنین خوش حالت کردن لب ها و گونه ها تزریق فیلر روش بسیار مناسبی است. شرکت Allergan که تولید کننده ی ژل فیلر ژوویدرم است، فرمولاسیون های گوناگونی را برای کاربرد های مختلف ارائه داده است. ژل Juvederm  برای صاف کردن خطوط اطراف بینی و دهان برای مدت یک سال کاربرد دارد. ژل Juvederm Voluma  برای بازسازی حجم از دست رفته ی ناشی از افزایش سن در گونه ها مناسب است. ژل Juvederm Volbella  برای حجم دهی مناسب به لب ها و کاهش خطوط عمودی موثر است. ژل Juvederm Ultra لب ها را پر تر می کند. ژل Juvederm Vollure نیز به خطوط اطراف دهان و بینی برای مدت 18 ماه حجم می دهد.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست  و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها