تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

ریزش مژه پس از اکستنشن

آیا ریزش مژه پس از اکستنشن طبیعی است؟

از گذشته تاکنون میل به زیبایی در وجود انسان ها بوده و امروزه با توجه به پیشرفت هایی که در علم وتکنولوژی حاصل شده رسیدن به زیبایی خیلی سخت و دور از دسترس نمی باشد. همانطور که میدانید امروزه روش های زیادی برای رسیدن به زیبایی به دنیا معرفی شده است که یکی از آنها اکستنشن طبیعی مژه می باشد. در این رابطه باید بدانید اکستنشن طبیعی مژه به این گونه است که متخصصان از مژه هایی طبیعی برای کاشت بر روی مژه های افراد استفاده می کنند و مژه هایی زیبا و خوش حالت را پدید می آورند. اما سوال اینجاست که آیا ریزش مژه در این مدت طبیعی است؟ در واقع ریزش مژه یکی از اصلی ترین مشکلاتی است که اکستنشن مژه با خود همراه دارد و همین امر باعث شده تا افراد کمی به سراغ استفاده از آن بروند. در این مطلب به درمان ریزش مژه بعد از کاشت می پردازیم.

اکستنشن مژه

درمان ریزش مژه بعد از اکستنشن و کاشت

همانطور که میدانید هنگامی که افراد با ریزش مژه مواجه می شوند یکی از شایع ترین و شاید بتوان گفت طبیعی ترین کاری که انجام می دهند این است که به سراغ درمان درمان ریزش مژه بعد از اکستنشن میروند. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که باید به درمان این مشکل بپردازید باید در جریان باشید که هرگز نباید با چشمانی آرایش کرده شب ها به خواب بروید، با داشتن یک شانه مخصوص مژه به صورت روزانه مژه هایتان را شانه بزنید تا قوی شده و از شکستن آنها پیشگیری کنید. نکته جالب توجه این است که روغن زیتون در افزایش رشد مژه ها و همچنین جلوگیری از ریزش آنها نقش بسیار زیادی دارد.

عوارض اکستشن مژه

آیا ریزش مژه میتواند نشانه عفونت باشد؟

عفونت در قسمت چشم به خصوص در پلک چشم یکی از شایع ترین مشکلاتی است که برای افراد به با ریزش مژه همراه است که میتواند باعث آسیب رساندن به چشم نیز شود. از همین رو اگر به دلیل بروز نوعی باکتری دچار نوعی بیماری که به آن آماس پلک چشم میگویند شده اید باید بدانید که این مسئله در اکثر موارد با ریختن مژه ها، تورم و خارش همراه خواهد بود و حتی این امکان وجود دارد که ویروسی به چشم حمله کند و تورم و عفونت های شدید را به همراه داشته باشد. از همین رو به صورت اکید توصیه می شود که حتما چشم ها و پلک هایتان را از هرگونه مواد آرایشی پاک کنید. شما می توانید در ادامه، مطلب تفاوت کاشت مژه دائم و اکستنشن مژه را نیز مطالعه کنید.

برای دریافت مشاوره تقویت مو و استعلام هزینه تقویت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها