تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

روش های جراحی بازسازی سینه پس از سرطان

بازسازی سینه پس از سرطان

شاید باور این مسئله سخت باشد اما یکی از شایع ترین بیماری هایی که در بین زنان وجود دارد به سرطان پستان ارتباط دارد اما باید بدانید که این بیماری پایان راه نبوده و زنان باز هم میتوانند اندامی زیبا و زندگی شاد و سرحال داشته باشند. در این راستا باید بگوییم برای اینکه بتوانید پس از انجام عمل جراحی دوباره به زندگی برگردید میتوانید به سراغ جراحی بازسازی سینه بروید. در واقع این عمل به روش های گوناگونی انجام می شود و کمک می کند تا افراد دوباره زیبایی و همچنین اعتماد به نفس خود را بدست آورند. همواره نکاتی در رابطه با این بیماری وجود دارد که در ادامه به آن میپردازیم با ما همراه باشید. 

جراحی بازسازی سینه با پروتز

همانطور که میدانید با توجه به پیشرفت هایی که در علم پزشکی و به خصوص در زمینه زیبایی صورت گرفته رسیدن به آن چیزی که مد نظر دارید خیلی سخت و دور از دسترس نمی باشد. از همین رو در نظر داریم که بگوییم که جراحی بازسازی سینه یکی از روش هایی است که امروزه پزشکان برای درمان زنانی استفاده می کنند که به دلیل سرطان پستان، بخشی از سینه خود را از دست داده اند. مسلما این مسئله بسیار ناراحت کننده است اما با کمک پروتز سینه میتوان دوباره سینه هایی زیبا و خوش حالت را برای آنان به ارمغان آورد تا دوباره با عزت به جامعه برگردند. 

هزینه انجام بازسازی سینه

مسلما وقتی افراد دچار بیماری سرطان پستان می شوند هزینه های بسیار زیادی را برای انجام عمل های مربوطه و همچنین سایر درمان هایی که پیش رو دارند انجام داده اند و تقریبا میتوان گفت که انجام دادن عملی دیگر بسیار سخت خواهد شد. اما باید بگوییم که اگر میخواهید در رابطه با هزینه جراحی بازسازی سینه اطلاعاتی بدست آورید باید بدانید که این هزینه به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله اینکه شما باید هزینه پزشک را با توجه به مهارت و تخصص و همچنین تجربه او به صورت جداگانه در نظر بگیرید. همچنین باید هزینه های بیمارستان، بیهوشی، پروتز و… را نباید فراموش کنید.

برای دریافت مشاوره جراحی زیبایی و استعلام هزینه جراحی زیبایی و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها