تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

بوتاکس درمانی پیشانی و خط ابرو

مزایای بوتاکس درمانی

مطمئنا همه ی شما امروزه در رابطه با بوتاکس شنیده اید، سمی که از آن برای روش های درمانی و همچنین زیبایی استفاده می شود و تاکنون نتایج بسیار خوبی را نیز با خود به همراه داشته است. هر چند این روزها بیشتر کاربردهای بوتاکس در زمینه زیبایی می باشد اما نباید از بوتاکس درمانی نیز غافل شوید. این روش همواره مزایایی دارد که در این قسمت به آن میپردازیم:

  • تنظیم ضربان قلب با کمک بوتاکس که میتواند در پمپاژ کردن خون به بدن نقش داشته باشد و ان را به خوبی تنظیم کند.
  • از بوتاکس برای درمان افسردگی نیز استفاده می کنند.
  • درمان میگرن در واقع به این صورت است که افراد به برطرف کردن چین و چروک خود میپردازند اما متوجه می شوند که میگرن آنها نیز درمان شده است
  • درمان تعرق شدید
  • درمان بی اختیاری ادرار
  • درمان ناهنجاری های صدا

تزریق بوتاکس پیشانی

همانطور که گفته شد علاوه بر خاصیت بوتاکس درمانی از آن برای رسیدن به زیبایی و همچنین برطرف کردن چین و چروک نیز استفاده می شود. تزریق بوتاکس در پیشانی یکی از مواردی است که امروزه افراد اعم از پیر و جوان و حتی مرد و زن به سراغ آن رفته اند تا به پوستی زیبا و جذاب دست پیدا کنند. در این روش بوتاکس به راحتی و به صورت زیر پوستی بر روی نواحی از پیشانی تزریق شده و بخشی از ان را فلج می کند و کمک می کند تا چین و چروک های موجود بر روی پیشانی از بین برود. اگر در نظر دارید که از این روش استفاده کنید حتما باید پزشکی متخصص و کلینیک مجهز و معتبر را برای انجام آن انتخاب نمائید. 

هزینه بوتاکس درمانی چقدر است؟

دقت داشته باشید برای اینکه بتوانید به بوتاکس درمانی بپردازید در ابتدا باید پزشکی متخصص و همچنین کلینیکی معتبر را برای انجام آن در نظر داشته باشید زیرا تنها در آن صورت است که میتوانید تضمین داشته باشید به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید. در رابطه با هزینه ها نیز باید بدانید با توجه به اینکه شما در نظر دارید کدام ناحیه از بدنتان را بوتاکس کنید این هزینه متفاوت می باشد. همچنین باید مقدار تزریق و همچنین توانایی و مهارت پزشک و علاوه بر آن موقعیت جغرافیایی کلینیک را در این هزینه ها تاثیرگذار بدانید.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست  و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها