تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

رفع چروک صورت با تزریق بوتاکس پیشانی

هنگامی که در حال مقابله با آثار پیری در صورتتان هستید بایستی به این نکته هم توجه داشته باشید که دست ها هم نیاز به ریسدگی و مراقبت دارند و حتی اگر صورت خود را جوان کنید، داشتن دستانی پیر و چروک ، سن و سال واقعی شما را نشان می دهند.  با گذشت زمان و طی روند پیر شدن بدن، بافت نرم دست ها نیز کم کم تحلیل می رود، پوست آن شل تر و چروک تر می شود و حتی رگ ها و تاندون های آن برجسته شده و خودنمایی می کنند. علاوه بر افزایش سن، عوامل محیطی مانند نور خورشید هم دست ها را پیر می کنند. خوشبختانه امروزه برای جوانسازی دست ها روش های موثری وجود دارد که تزریق چربی در دست یکی از همین روش ها است.

 جوانسازی پوست دست

روش های جوانسازی پوست دست

بیشتر روش هایی که برای جوانسازی پوست دست به کار می روند، روش هایی کم تهاجمی هستند اما گاهی اوقات که چین و چروک دست خیلی زیاد باشد انجام جراحی برای برداشتن پوست های اضافه لازم می شود. روش هایی مانند تزریق ژل، تزریق چربی، اسکلروتراپی و لیزر درمانی از جمله روش های کم تهاجمی هستند. روش های تزریق ژل و تزریق چربی در دست مراحل تقریبا یکسانی دارند و فقط برای تهیه چربی  در ابتدا مقداری چربی از برخی نواحی بدن از جمله ران ، پهلو و … با لیپوساکشن خارج می شود و پس از آماده سازی برای تزریق مورد استفاده قرار گیرد. اسکلروتراپی نیز از روش های پیشرفته برای محو کردن عروق خونی متوسط است که در آن ماده ی درمانی مورد نظر به وسیله ی یک سوزن بسیار ظریف به داخل ورید تزریق می شود. لیزر درمانی هم برای محو عروق خونی کوچک  کاربرد دارد.

 تزریق چربی به دست

مزایای تزریق چربی در دست

زمانی که چربی به دست ها تزریق گردد، چین و چروک ها محو می شوند، حجم بافت نرم دست بیشتر می شود و جوانتر به نظر می رسد و هچنین رگ ها و استخوان های دست دیگر آن حالت برجسته و نمایان را نخواهند داشت. اگر بخواهیم برخی از مزایای این روش را ذکر کنیم باید بگوییم:

  • نتایج طبیعی با استفاده از بافت های بدن خود فرد به دست می آید.
  • نتایج تزریق چربی نسبت به تزریق سایر فیلر ها ماندگاری بهتری دارد.
  • با انجام لیپوساکشن جهت برداشت چربی، نواحی از بدن که دارای چربی اضافه هستند از این موضوع نفع می برند.
  • چنانچه چربی به مقدار کافی استخراج شود، در یک جلسه ی درمانی امکان درمان بیش از یک ناحیه وجود دارد.
  • بهبودی سریع است و عوارض جانبی معمولا حداقل هستند.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست  و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها