تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

مراحل رفع استرچ مارک بدن با لیزر

استرچ مارک چیست؟

مطمئنا بسیاری از افراد در برهه ای از زمان به دلایل مختلف با ترک هایی بر روی پوست خود مواجه شده اند این ترک ها که در علم پزشکی استرچ مارک نام دارد یکی از عمده ترین دلایلی است که افراد برای برطرف کردن آن به سراغ روش های پزشکی می روند. در واقع این ترک ها در اغلب موارد به دلیل بارداری و یا بعد از زایمان و حتی کاهش و یا افزایش وزن بر روی پوست ایجاد می شود و با خارش و سوزش شدید همراه است که فرد را به جنون میرساند. اما مهمترین مسئله ای که در رابطه با آن وجود دارد این است که برای رفع استرچ مارک چه کارهایی باید انجام داد؟ در این مقاله با ما همراه باشید به بررسی این مسئله میپردازیم.

 استرچ مارک بدن

راه های رفع استرچ مارک از پوست

همانطور که میدانید با پیشرفت علم رسیدن به نتیجه دلخواه خیلی دور از ذهن و دور از دسترس نمی باشد. از همین رو نیاز است که بگوییم که راه های رفع استرچ مارک بسیار زیاد است که اگر بخواهیم آنها را معرفی کنیم باید به استفاده از دستگاه لیزر، روغن بایو اویل و یا کرم های متناسب با هر نوع پوست اشاره کنیم. اما مسئله ای که در این میان برقرار است این است که شما باید با توجه به نظر پزشک و همچنین بودجه ای که برای انجام این کار در نظر گرفته اید به سراغ انجام آن بروید تا نتیجه مطلوبی را حاصل کنید.

 مراحل لیزر استرچ مارک بدن

لیزر ترک های پوستی بدن

همانطور که گفته شد لیزر ترک های پوستی بدن یکی از راه های رفع استرچ مارک می باشد. در واقع لیزر با توجه به نتایج بسیار خوبی که برای متقاضیان به بار آورده همواره طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است. در این راستا باید بگوییم لیزر این توانایی را دارد که بر روی رشد کلاژن ها و همچنین بالا بردن کشش پوست تاثیر بگذارد و آنها را از بین ببرد. اکثر پزشکان از این روش برای از بین بردن ترک هایی که به تازگی بر روی پوست ایجاد شده است استفاده می کنند.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست  و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها