تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

تزریق چربی در پا درمانی برای لاغری ساق پا

پاهایی خوش فرم و زیبا آرزوی بسیاری از کسانی است که به دلیل داشتن پاهایی لاغر احساس می کنند تناسب اندام خوبی ندارند و نمی توانند هر لباسی که دلشان می خواهد بر تن کنند. انجام حرکات ورزشی برای خوش فرم کردن پاها و بهبود غضلات ساق پا روش خوبی است اما به هر حال انجام این روش برای برخی از افراد غیر ممکن است و یا نتیجه ی چشمگیری ندارد. امروزه روش هایی برای چاق کردن پا ابداع گردیده که می توانند مشکل لاغری پاها را بر طرف کنند. تزریق چربی و پروتز گذاری در ناحیه ی ساق پا از جمله ی این روش ها هستند. افرادی که به دلایلی از جمله شکستگی ساق پا و امثال آن دچار لاغری در یک پا شده اند هم کاندیدای مناسبی برای انجام تزریق چربی در پا هستند و با این روش می توانند مشکل غیر قرینگی پاهای خود را رفع کنند.

 تزریق چربی در پا

مزایای روش تزریق چربی

تزریق چربی در پا روش ایده آلی برای درمان لاغری ساق پا است. در این روش از چربی های بدن خود فرد استفاده می شود و بنابراین امکان ایجاد حساسیت و واکنش کم است.  تزریق چربی  روشی است که اثر بخشی قابل قبولی در برطرف کردن لاغری پاها و خوش فرم کردن آن ها داشته و نتایجی با جلوه ی طبیعی ارائه می کند. در این عمل زیبایی در اغلب موارد بدون نیاز به بیهوشی عمومی فرد قابل اجرا می باشد و چنانچه این عمل زیبایی به تنهایی صورت گیرد، دوران نقاهت کوتاه است. ماندگاری نتایج تزریق چربی نسبتا خوب است و چنانچه این عمل به خوبی انجام شود حدود 50 الی 80 درصد از چربی های منتقل شده باقی خواهند ماند.

 تزریق برای لاغری ساق پا

عمل تزریق چربی در پا

این عمل زیبایی در واقع انتقال یا پیوند چربی از یک نقطه بدن به نقطه ی دیگر آن است. برای شروع ابتدا چربی مورد نیاز برای تزریق در ناحیه ی ساق پا را از سایر قسمت های بدن از جمله پهلوها، باسن و … با اعمال بی حسی موضعی و به کمک روش هایی همچون لیپوساکشن از بدن استخراج می کنند. در مرحله ی بعدی با کمک فرآیند هایی مانند فیلتراسیون ، چرخش در دستگاه های سانتریفیوز مخصوص و … چربی مورد نظر آماده سازی و پالایش می شود. در مرحله ی آخر نیز جراح چربی آماده شده را به وسیله ی کانول یا سوزن مخصوصی  به نواحی از قبل تعیین شده در ساق پا منتقل می کند.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست  و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها