تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

برای درمان نازکی لب ها چه کنیم؟

داشتن لب های نازک عیب و ایراد محسوب نمی شود و بسیاری از افراد با داستن لب های زیبا باز هم  زیبا به نظر ی رسند اما به هر حال امروزه سلیقه ی بسیار مردم به گونه ای است که لب های پهن تر و حجیم تر را بیشتر می پسندند و از این رو خانم ها تمایل دارند که با روش های مختلفی نازکی لب های خود را بر طرف کنند. آرایش کردن لب ها به گونه ای که پهنای آن ها بیشتر شود و حجیم تر برسند ایده ی خوبی است و انجام آن تقریبا از عهده ی هر کسی بر می آید ولی آرایش موقتی است و بعضی خانم ها نمی توانند همیشه آرایش داشته باشند. 

مزایای تزریق بوتاکس لب

تزریق بوتاکس به لب ها یکی از اعمال زیبایی و آرایشی نوین است. سم بوتولینوم ماده ای شیمیایی است که می تواند به صورت موقتی ماهیچه ها را تضعیف یا فلج نماید. این عمل زیبایی می تواند چین و چروک نوحی بالا و پایین لب را کاهش دهد. بالا بردن گوشه های دهان و رفع خطوطی که اطراف لب ایجاد شده اند هم با تزریق بوتاکس به نواحی اطراف لب امکان پذیر است. کسانی که از معلوم شدن لثه ی بالایی شان هنگام خندیدن ناراضی اند هم می توانند از بوتاکس برای اصلاح لبخند خود بهره ببرند. ارتقاء لب فوقانی و کمک به رفع نازکی لب یکی دیگر از تاثیرات تزریق بوتاکس به لب است که این روزها مورد توجه زیادی قرار گرفته است؛ این تزریق بر روی ناحیه ی خط لب فوقانی اعمال می شود و با اینکه نازکی آن را برطرف می کند، موجب افزایش حجمش نمی شود. 

هزینه رفع نازکی لب با بوتاکس

در مورد رفع مشکل نازک بودن لب با تزریق بوتاکس توجه داشته باشید که ماندگاری اثرات بوتاکس فقط چند ماه است و چنانچه تمایل به حفظ حالت لب های خود داشته باشید، بایستی این کار را به صورت دوره ای انجام دهید و بنابراین هزینه ی بوتاکس می تواند یک هزینه ی بلند مدت باشد. هزینه ی هر جلسه تزریق بستگی به نوع تزریق و مقدار ماده ی مورد استفاده برای تزریق دارد. برای ارتقاء لب فوقانی و رفع نازکی آن با تزریق بوتاکس معمولا فقط 2 الی 4 واحد بوتاکس لازم است. برای  آگاهی بیشتر بهتر است به کلینیک های ارائه دهنده ی این عمل زیبایی مراجعه نمایید تا پزشک متخصص با بررسی وضعیت لب های شما اطلاعات دقیق تری در مورد نحوه ی تزریق و هزینه های آن در اختیار شما قرار دهد.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی جوانسازی پوست ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها