تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

از جراحی بینی خوکی تا عمل بینی عروسکی

جراحی زیبایی بینی یکی از رایج ترین اعمال زیبایی است که در کشورمان انجام می شود. در سال های اولیه ای که جراحی زیبایی بینی باب شده بود، بسیاری از افراد چه خانم و چه آقا بینی خود را به حالت های عروسکی و حتی خوکی شکل عمل می کردند. اما به مرور زمان طرفداران  جراحی بینی خوکی و عروسکی کاهش یافتند و این روزها مردم بیشتر تمایل دارند که بینی خود را به شکل طبیعی عمل کنند. مدل بینی های عروسکی و خوکی برای هر چهره ای متناسب نیستند و علاوه بر اینکه موجب زیبایی نمی شود، ممکن است عوارضی برای سلامتی افراد ایجاد کند.

 عمل بینی عروسکی

عمل بینی عروسکی چیست

بر اساس استاندارد های جهانی و محدوده هایی که برای زیبایی بینی تعریف شده است، زاویه ی بینی و لب برای یک فرد که بینی اش زیبا محسوب می شود، 90 درجه است. البته همانگونه که گفتیم برای زیبایی بینی عدد دقیقی تعیین نشده بلکه محدود  خاصی مشخص گردیده است. طبق این استاندارد ها چنانچه زاویه ی بینی و لب حتی به 105 درجه هم برسد، باز هم بینی می تواند زیبا باشد. تفاوت بینی طبیعی و عروسکی هم مربوط به همین زاویه ی ذکر شده است. بینی هایی که به شکل طبیعی عمل می شوند، زاویه ی 90 درجه ی دارند و هر اندازه که زاویه ی گفته شده بیشتر شود و به عدد 105 درجه نزدیک تر شود، بینی حالت عروسکی تر و فانتزی تری به خود می گیرد. بینی عروسکی مناسب هر چهره ای نیست و معمولا فقط  با چهره ی تعدادی از خانم ها تناسب دارد.

 جراحی بینی خوکی

عوارض جراحی بینی خوکی

چنانچه زاویه ی بینی و لب فردی از 105 درجه هم بیشتر شود، بینی او از محدوه استاندارد زیبایی خارج می شود، حالت غیر طبیعی به خود می گیرد و به نظر می رسد که بینی او شبیه به بینی خوک شده است. در جراحی بینی خوکی بافت های غضروفی و پوست قسمت پایینی بینی بیش از اندازه برداشته می شود و به این ترتیب نوک بینی بیش از اندازه بالا می رود و بینی حالت خوکی پیدا می کند. بینی خوکی جلوه ای غیر طبیعی دارد و از فواصل دور نیز سوراخ های بینی نمایان هستند. این مدل بینی علاوه بر اینکه ظاهر خوبی ندارد ممکن است مشکلات تنفسی هم برای فرد ایجاد کند. کوچک شدن بیش از اندازه ی بینی موجب کوچک یا بسته شدن مجاری تنفسی می شود و از این طریق برای تنفس طبیعی از بینی مشکل ایجاد می کند.

برای دریافت مشاوره جراحی زیبایی و استعلام هزینه جراحی زیبایی و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی جراحی زیباییایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها