تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

آیا کاشت مو در بیماران قلبی خطرناک است؟

بسیاری از افرادی که بیماری های سختی مانند مشکلات قلبی دارند به انجام جراحی های زیبایی و یا کاشت مو تمایل زیادی دارند اما با توجه به وضعیت سلامتی خود در مورد انجام و یا عدم انجام این گونه اعمال زیبایی سئوالات بسیار زیادی دارند و باید دید آیا کاشت مو در بیماران قلبی خطرناک است؟

در گذشته کاشت مو با استفاده از بی هوشی عمومی انجام می پذیرفته است اما امروزه این کار با استفاده از  بی حسی موضعی برای بیماران با استفاده از روش های نوین انجام می پذیرد و بیماران قلبی به دلیل استفاده از بی هوشی و خطراتی که این مسئله برای آنها در پی داشته است از انجام کاشت مو منع می شده اند اما امروزه به دلیل عدم استفاده از بی هوشی کاشت مو در بیماران قلبی با اجازه از متخصص قلب آنها در شرایط خاصی امکان پذیر خواهد بود.

 خطر کاشت مو در بیماران قلبی

به طور معمول جراحی زیبایی و کاشت مو، اغلب در افرادی که حملات قلبی را تجربه نموده اند توسط جراح انجام نمی پذیرد زیرا این افراد به دلیل نارسایی قلبی و مشکلاتی که در پی بیماری قلبی دامن گیر آنها می گردداز لحاظ قلبی و بدنی تحمل جراحی های سنگین و شرایط بی هوشی را نخواهند داشت.

روش های نوین کاشت و پیوند مو در بیماران قلبی

در گذاشته بیماران قلبی به دلیل استفاده از بی هوشی و اثرات مواد بی هوشی هرگز به انجام کاشت مو مجاز نبوده اند اما امروزه با استفاده از روش های نوین کاشت مو که بدون بی هوشی و تحت بی حسی موضعی انجام می پذیرند بیماران قلبی تنها با اجازه کتبی متخصص خود و با داشتن  نوار قلب عاری از مشکل می توانند کاشت مو داشته باشند البته جراح کاشت مو تا دست به بررسی دقیق و کاملی نزد از انجام کاشت مو در این افراد سر باز خواهد زد.

یکی از شرایط منع انجام کاشت مو در برخی از افراد داشتن سابقه بیماری قلبی می باشد که امروزه این افراد در صورت تمایل می توانند با کسب اجازه از متخصص قلب خود و بدون انجام بی هوشی اقدام به کاشت مو نمایند .

افرادی که قصد کاشت مو را دارند و سابقه حملات قلبی نیز داشته اند در جلسات مشاوره با متخصص کاشت مو باید تمام سوابق پزشکی خود را در اختیار وی قرار دهند تا متخصص با توجه به شرایط قلبی و جسمی آنها در مورد انجام کاشت موی این افراد تصمیم گیری نماید.

برای دریافت مشاوره کاشت مو و استعلام هزینه کاشت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها