تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

آیا مسافرت بعد از کاشت مو امکان دارد؟

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی است که بسیاری از افراد در انتخاب پزشک و کلینیک مناسب وسواس به خرج می دهند و حتی حاضرند برای داشتن کاشت مویی موفق به نواحی دوردست مسافرت کنند. سوالی که برای بسیاری از متقاضیان کاشت مو پیش می آید این است که با توجه به لزوم انجام مراقبت های خاصی بعد از کاشت مو، آیا این امکان وجود دارد که پس از کاشت مو به طریق گوناگون از جمله با هواپیما، قطار، اتومبیل شخصی و … مسافرت نمود؟ در ادامه مطلب نکاتی را در مورد مراقبت های بعد از کاشت مو ذکر می کنیم و به این مسلئه می پردازیم که مسافرت بعد از کاشت مو امکان پذیراست یا خیر.

امکان مسافرت بعد از کاشت مو

اکثر پزشکان فوق تخصص کاشت مو به بیماران خود توصیه می کنند که پس از کاشت مو به منزل یا محل سکونت خود بازگردند، بقیه روز را استراحت کنند و از انجام کارهایی مانند پیاده روی طولانی که باعث تعریق می شود و یا رانندگی کردن که باتوجه به وضعیت هوشیاری افراد خطرناک است، پرهیز کنند. اما پس از گذشت روز اول ضمن رعایت نکات مراقبتی لازم بعد از کاشت مو از جمله جلوگیری از وارد شدن ضربات اتفاقی به سر، محدودیتی برای مسافرت بعد از کاشت مو وجود ندارند. پرواز با هواپیما نیزبلامانع است و تغییرات فشار هوا تاثیر خاصی بر موهای کاشته شده ندارد. هم اکنون بسیاری از متقاضیان کاشت مو از نقاط دوری به مراکز کاشت موی معتبر مشاهده می کنند و پس از کاشت مو و ویزیت شدن توسط پزشک به محل زندگی خود باز می گردند.

مراقبت های بعد از کاشت مو

عمل کاشت مو حساسیت بالایی دارد و پس از انجام آن بایستی یک سری نکات مراقبتی رعایت شود تا موهای تازه پیوند شده و همچنین پوست سر که حین پروسه کاشت مو دچار جراحت می گردد، دچار شوک یا آسیب نشوند. جلوگیری از خیس شدن پوست سر درروز اول پس از کاشت مو، مصرف داروهای مسکن و آنتی بیوتیک تجویز شده توسط پزشک ،جلوگیری از وارد شدن هر گونه فشار یا ضربه به سر خصوصا ناحیه کاشت مو، ضدعفونی کردن پوست سر با روش هایی که پزشک توصیه می کند، جلوگیری از عرق کردن سر، جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به سر و … مواردی هستند که رعایت کردن آن ها پس ازکاشت مو ضروری است.

 

برای دریافت مشاوره کاشت مو و استعلام هزینه کاشت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها