تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

آیا بارداری بعد از لیپوماتیک خطرناک است؟

لاغری با لیپوماتیک

امروزه افراد به دلایل مختلفی میخواهند اندامی زیبا و لاغر داشته باشند از همین رو با توجه به پیشرفت هایی که در علم پزشکی صورت گرفته راه های زیادی برای رسیدن به خواسته آنها وجود دارد اما لیپوماتیک یکی از معروف ترین و شاید بتوان گفت موثرترین روش هایی است که افراد از آن استفاده می کنند. در این راستا باید بگوییم لیپوماتیک چربی های اضافی را بدون اینکه مشکلی برای بیماران ایجاد کند از بدن خارج کرده و آنها را به اندام ایده آلشان میرساند. اما تاکنون به این فکر افتاده اید بارداری بعد از لیپوماتیک توصیه می شود؟ آیا عوارضی را به دنبال دارد؟ در این مقاله با ما همراه باشید به بررسی این مسئله میپردازیم. 

لیپوماتیک و بارداری

در واقع بسیاری از افراد برای خارج کردن چربی های دور کمر و شکم، لگن، لاسن، بازوها، ران ها، پشت بدن و حتی گردن و صورت به لیپوماتیک روی بیاورند اما در اکثر موارد این عمل زمانی صورت میگیرد که فرد رژیم غذایی مناسبی را در نظر گرفته تا بعد از آن وزن ایده آل خود را حفظ کند در صورتی که بارداری بعد از لیپوماتیک رژیم مناسب و در نظر گرفته شده او را بهم می زند و فرد مجبور است از رژیم و غذاهایی استفاده کند که علاوه بر اینکه به اندازه دو نفر باشد بسیار مقوی نیز باشد. از همین رو پزشکان لیپوماتیک را همواره بعد از بارداری توصیه می کنند. 

عوارض بارداری بعد از لیپوماتیک

نکات زیادی در رابطه با بارداری بعد از لیپوماتیک وجود دارد اما نکته ای که در این میان برقرار است این است که اکثر افرادی که بعد از لیپوماتیک باردار می شوند نمیتوانند به طور ثابت بر روی وزن ایده آل خود بایستند و دوباره چربی های خارج شده به جای خود بازمیگردند و به نوعی آنها پول خود را دور ریخته اند. نکته دیگری که وجود دارد این است که لیپوماتیک هیچگاه مانعی برای بارداری نبوده و در واقع هیچگونه عوارضی را با خود به همراه ندارد. شاید با التهاب و قرمزی مواجه شوید ولی همواره موقتی بوده و از بین خواهند رفت.

 کاشت مو

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی تناسب اندام ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها