تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

نکاتی که باید قبل از لیزر پوست برنزه بدانید!

چنانچه به تازگی پوست خود را برنزه نموده اید و قصد دارید از  دستگاه های لیزر برای از بین بردن موهای زائد استفاده کنید بهتر است در مورد لیزر کردن پوست خود از یک سری نکات آگاهی داشته باشید. لیزر پوست برنزه شده حساسیت های خاص خود را دارد و بهتر است دقت بیشتری در مورد آن صورت گیرد تا از ایجاد آسیب های ناخواسته از قبیل ایجاد لک یا سوختگی بر روی پوست جلوگیری شود. هر چند که امروزه برای لیزر کردن پوست های تیره دستگاه های اختصاصی ساخته شده است اما پوست برنزه شده با پوستی که به صورت طبیعی تیره است، تفاوت هایی دارد و بیشتر مستعد آسیب دیدگی است.

 لیزر پوست برنزه

بهترین دستگاه لیزر پوست تیره

مکانسیم از بین بردن موها توسط دستگاه لیزر بدین شکل است که انرژی نور لیزر تابیده شده به پوست در نواحی مورد نظر توسط رنگدانه های  موجود در ساختار موها جذب می شود و گرمای زیاد جمع شده در فولیکول مو باعث از بین رفتن آن می شود. در پوست های تیره که تجمع رنگدانه زیاد است، این امکان وجود دارد که مقداری از انرژی نور لیزر توسط سلول های خود پوست جذب شود و آن ها را  تخریب کند. امروزه برای پوست های تیره دستگاه های لیزری ساخته شده اند که نور آن ها طول موج بیشتری دارد و به این ترتیب به راحتی از اپیدرم پوست تیره عبور می کند و توسط هدف اصلی یعنی رنگدانه های ساختار مو جذب می شود. دستگاه لیزر ان دی یاگ یکی از بهترین و مناسب ترین دستگاه های لیزر پوست تیره است.

 لیزر ان دی یاگ

مراقبت های بعد از لیزر پوست برنزه

برای لیزر کردن پوست برنزه خطرات و عوارض جانبی بیشتری وجود دارد  و به افرادی که پوست خود را برنزه کرده اند، توصیه می شود مدتی صبر کنند تا حالت برنزه پوستشان از بین رود. اما به هر حال پیشرفت و تکامل دستگاه های لیزر این فرصت را فراهم کرده که پوست های برنزه شده هم قابل لیزر کردن باشند. به طور معمول تعداد جلسات لازم برای از بین بردن موهای زائد پوست برنزه شده بیشتر از یک پوست طبیعی است چرا که از دستگاه هایی که نوری با طول موج بیشتری دارند استفاده می شود تا برای از بین بردن موها احتیاط های بیشتری شده باشد و پوست صدمه نبیند. البته 72 قبل از انجام لیزر بایستی از آفتاب گرفتن خود داری شود زیرا ریسک سوختگی پوست، ایجاد لک و اسکار را بالا می برد. بعد از لیزر پوست برنزه نیز لازم است برای چند روز از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری شود.

برای دریافت مشاوره لیزر موهای زائد و استعلام هزینه لیزر موهای زائد و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها