تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

نحوه کار در پیوند مو

بررسی اجمالی پیوند  مو

نحوه کار در پیوند مو به گونه ای است که از اگر بیمار رضایت کامل را نداشته باشد ، کلینیک ایران نوین این عمل را دوباره و بدون گرفتن هزینه پیوند مو انجام میدهد.

پیوند مو برای اضافه کردن مو  به ناحیه ای روی سر شما انجام می شود که ممکن است نازک یا طاس شده باشد. این کار با گرفتن مو از قسمت های ضخیم تر پوست سر (FIT-FUT)  یا قسمت های دیگر بدن  (BHT) و پیوند دادن آن به قسمت نازک شده یا دچار طاس شده سر انجام می شود. این عمل معمولا در مطب پزشک انجام میشو. . ابتدا جراح پوست سر شما را تمیز می کند و دارو را تزریق می کند تا پشت سر شما بی حس شود. پزشک شما یکی از دو روش برای پیوند مو را انتخاب می کند : عمل جراحی کاشت مو  نوار واحد فولیکول (FUSS) یا استخراج واحد فولیکولی (FUE). طبق گفته یک منبع معتبر ، در سراسر جهان ، حدود ۶۰ درصد از مردان و ۵۰ درصد از زنان نوعی ریزش مو را تجربه می کنند. برای رفع این مشکل ، مردم اغلب از محصولات بدون نسخه ، از جمله درمان های موضعی مانند مینوکسیدیل (Rogaine) ، فیناستراید (Finasteride) و  . . . استفاده می کنند. همچنین باید اضافه کرد کاشت مو ، کاشت ابرو یکی دیگر از روش های ترمیم مو و ترمیم ابرو است. اولین عمل پیوند مو در سال ۱۹۳۹ در ژاپن با روش موهای تک به تک سر انجام شد. در دهه های بعد ، پزشکان تکنیک “PLUG” را توسعه دادند. این شامل پیوند زدن موها در حجم وسیع تر میباشد . با گذشت زمان ، جراحان برای به حداقل رساندن و کوچک کردن روزنه های ظاهر شده در اثر موهای پیوند شده در پوست سر ، روش پیوندهای کوچک و میکرو را آغاز کردند.

نحوه کار در پیوند مو

آیا کاشت مو کار می کند؟

پیوند مو به طور معمول موفق تر از روش های دیگر از جمله محصولات بدون نسخه برای ترمیم مو است. اما عواملی که قبل از عمل کاشت مو وجود دارد و  باید آن را در نظر بگیرید عوامل زیر هستند : در هرجای ۱۰ تا ۸۰ درصد از موهای مورد اعتماد کاشته شده در طی سه تا چهار ماه تخمین زده می شوند. مانند موهای معمولی ، موهای پیوند شده با گذشت زمان نازک می شوند. افرادی که دارای فولیکولهای خفته هستند (کیسه هایی که معمولاً حاوی موهای زیر پوست هستند اما موهایشان بیشتر رشد نمی کند) ممکن است پیوندهای کمتری داشته باشند ، اما یک مطالعه معتبر در سال ۲۰۱۶ نشان می دهد که درمان پلاسما PRP می تواند تا ۷۵ درصد یا بیشتر از موهای پیوند شده به رشد کامل برگردد. .

کاشت مو چگونه عمل می کند؟

به عبارت ساده تر ، یک کاشت مو موهای شما را می گیرد و آن را به مناطقی منتقل می کند که موهای خود را ندارید. معمولاً از قسمت پشت سر (FIT-FUT) گرفته می شود ، اما می تواند از سایر قسمت های بدن که (BHT) نیز گرفته شود. قبل از شروع پیوند  مو ، جراح شما محلی را که موها برداشته می شود را  استرلیزه و با بی حس کننده موضعی آن را بی حس می کند. شما همچنین می توانید به منظور خواب ماندن در این روش ، آرام بخش درخواست کنید. جراح شما یکی از دو روش پیوند را انجام می دهد: FUT یا FUE.

پیوند مو  واحد فولیکولار (FUT)

FUT گاهی اوقات به عنوان عمل جراحی نوار فولیکولی (FUSS) شناخته می شود. برای انجام یک روش FUT ، جراح شما این مراحل را دنبال می کند: با استفاده از  scalpel  (چاقوی ریز جراحی) ، جراح قسمتی از پوست سر شما را که معمولاً از قسمت پشت سر شما خارج می کند. اندازه نوار به طور معمول حدود ۶ تا ۱۰ اینچ طول دارد و می تواند از گوش به گوش کشیده شود. سپس مناطقی را که پوست سر با بخیه برداشته شده است را می بندند. جراح شما و دستیاران آنها نوار پوست سر را به صورت قطعات کوچکتر با پوست سر جدا می کنند. ممکن است قطعه را به حدود ۲۰۰۰ قطعه کوچکتر تقسیم کنند ،که به هر کدام ازآنها یک گرفت میگویند . برخی از این گرفتها ممکن است هر یک فقط یک مو داشته باشند. با استفاده از یک سوزن یا تیغ ، جراح سوراخ های کوچکی در پوست سر شما ایجاد می کند که در آن مو کاشته خواهد شد. جراح ، موهای از قسمت خارج شده پوست سر را در سوراخ های بوجود آمده روی پوست سر جهت کاشتن مو  قرار میدهد. که به این مرحله پیوند نامیده می شود. سپس محل های جراحی را با بانداژ یا گاز می پوشانند. تعداد موهای کاشت شده روی پوست سر به عوامل و موارد زیر بستگی دارد :  

  • نوع موی شما
  • اندازه سایت پیوند
  • کیفیت (از جمله ضخامت) مو
  • رنگ مو
  •  

از دیگر خدمات کلینیک زیبایی ایران نوین میتوان به  ترمیم مو ، درمان ریزش مو اشاره کرد. همچنین برای اطلاع از قیمت کاشت مو و دریافت مشاوره رایگان در کلینیک ایران نوین از لینک زیر اقدام نمایید و یا با شماره تلفن های ۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس بگیرید .

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

اصول طراحی خط مو در کاشت مو

تصمیم گیری برای کاشت مو مسئله مهمی است و  به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می دهند تحقیقات کافی در این مورد داشته باشند.

دسته بندی ها