تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

مراحل کاشت ابرو طبیعی

همانطور که میدانید بهترین گزینه ای که برای درمان ریزش ابرو پیش روی شما قرار دارد کاشت ابرو است. اما برای اینکه بتوانید نسبت به نتیجه بخش بودن کاشت ابروی طبیعی آگاهی پیدا کنید لازم است که از مراحل آن باخبر شوید. بهترین راه این است که به پزشکی متخصص مراجعه کرده و جلسه ای را برگزار کنید. اما به طور کلی باید بگوییم که در ابتدا پزشک متخصص باید بررسی های کامل و جامعی از علت ریزش ابرو و همچنین بانک موی شما انجام دهد تا از قوی و ضخیم بودن آن ناحیه اطمینان حاصل کند سپس روشی مناسب برای رسیدن به نتیجه را انتخاب نماید و گراف های مورد نظر را از بانک مو برداشت کرده و در ناحیه ی ابرو کاشت نماید. علت های از دست رفتن ابرو : تروما يا ضربه از طريق جراحت ، تصادف ، سوختگي،‌مواد شيميايی، برق گرفتگی، راديوتراپی و….، مادرزادی، بيماری های پوست و مو، اصلاح كردن ابرو در خانم ها يا اقايان در طولانی مدت، تاتو، بيماريهای هورمونی، اعمال جراحی در منطقه ابرو ها مو های كاشته شده به هيچ عنوان تراكم موهای طبيعي را ندارند و در صورت تمايل براي پرپشت نمودن ابرو بايد حداقل ۲ يا ۳ مرحله عمل شود بنابراين افرادی كه روی تاتو كاشت ابرو انجام مي دهند چون زمينه پوست انها رنگی است تراكم موی كاشته شده بيشتر بنظر می رسد و فرد از عمل خود راضي تر است .

بهترین کاندید کاشت ابروی طبیعی

وقتی افراد به این فکر می افتند که از روش کاشت ابروی طبیعی برای درمان مشکل ریزش ابروی خود استفاده کنند سوالی که ذهن بسیاری از آنها را به خود مشغول می کند این است که آیا کاندیدای مناسبی برای انجام این هستند؟ آیا کاشت ابرو بر روی آنها نتیجه بخش خواهد بود؟ در این قسمت به بررسی این مسئله می پردازیم:

  • افرادی که به دلیل ضربه و یا سوختگی و یا تصادف و… ابروهای خود را از دست داده اند.
  • به دلیل بیماری های پوستی مانند لوپوس و آلوپسی دچار ریزش ابرو شده اند.
  • به صورت مادرزادی ابروهایشان رشد نکرده است.
  • اصلاح کردن ابرو در خانم ها
https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/1Gmna/vt/frame

هزینه کاشت ابرو طبیعی

همانطور که میدانید اطلاع از هزینه انجام کاشت ابروی طبیعی باعث می شود که افراد به سراغ انجام ان عمل بروند و یا به طور کلی روشی دیگر را انتخاب نمایند. اما نکته ای که وجود دارد این است که هزینه انجام این عمل به عوامل مختلفی از جمله اینکه پزشک مورد نظر تا چه اندازه تخصص مهارت و تجربه دارد، از چه روشی برای درمان استفاده می کنید، موقعیت جغرافیایی کلینیک، هزینه پرسنل، تجهیزات و… بستگی دارد.

برای دریافت مشاوره کاشت مو و استعلام هزینه کاشت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره ۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

از دیگر خدمات گروه نوین تکنیک میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

پیوند مو 

ترمیم مو

جوانسازی پوست 

ترمیم ابرو 

پیوند ابرو

اطلاع از قیمت کاشت ابرو

قیمت کاشت مو

پزشک کاشت موکلینیک تخصصیکاشت ابرو و کاشت مو ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها