تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

ماندگاری هیدرودرم بیشتر است یا میکرودرم؟

هیدرودرم آبریژن و میکرودرم آبریژن از روش های جوانسازی و زیباسازی پوست هستند که امروزه مورد توجه قرار گرفته اند. با وجود اینکه نحوه تاثیر این دو روش بر روی پوست تا حدودی متفاوت است اما هر نتایج مفیدی دارند و موجب  نرم تر و صاف تر شدن پوست می شوند. بخشی از نتایج و اثرات روش های نام برده شده، موقتی هستند و پس از گذشت مدت زمانی پوست به حالت گذشته ی خود باز می گردد، سوالی که  پیش می آید این است که ماندگاری هیدرودرم بیشتر است یا میکرودرم؟ 

 مزایای هیدرودرم پوست صورت

هیدرودرم پوست صورت روشی غیر تهاجمی برای لایه برداری پوست ، سم زدایی، دهیدراته کردن و آبرسانی به سلول های پوست است. از آن جایی که تمامی اقدامات گفته شده بدون ناراحتی، تحریک و یا آسیب به پوست صورت انجام می شود افراد زیادی تمایل دارند که حداقل برای یک بار هم که شده این روش جوانسازی پست را تجربه کنند.  اثرات مثبت هیدرودرم پوست صورت عبارتند از برداشتن سلول های مرده و سایر آلودگی ها از سطح پوست، آبرسانی به عمق پوست و کمک به محو شدن چین و چروک های ریز ، بر طرف کردن برخی از اسکار ها، رفع یا کم رنگ نمودن برخی از لکه ها، طراوت بخشیدن و شفاف نمودن پوست صورت. 

تفاوت ماندگاری هیدرودرم و میکرودرم

همانگونه که اشاره نمودیم برخی از اثرات روش های گفته شده بر روی پوست موقتی هستند و پس از گذشت مدتی پوست حالت سابق خود را پیدا می کند. به عنوان مثال هیدراته کردن پوست با روش هیدرودرم  که حتی با یک جلسه هم قابل مشاهده و چشمگیر است، حالتی موقتی است و ماندگاری هیدرودرم از این نظر  حدود 5 روز الی یک هفته است؛ البته با گذراندن چندین جلسه ی متوالی بنا به هدفی که از هیدرودرم دارید و تکرار ماهیانه ی آن، تغییرات چشمگیری در کیفیت پوست خود مشاهده می کنید. در مورد میکرودرم هم می توان گفت که این روش بسته به عمق لایه برداری از پوست، اثرات و نتایج مختلفی دارد. در حالت کلی میکرودرم باعث افزایش کلاژن سازی و الاستین سازی  و همچنین افزایش جریان خون در لایه ی میانی پوست می شود و بنابراین به نظر می رسد ماندگاری بیشتری می تواند داشته باشند.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی جوانسازی پوست ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها