تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

علل و درمان ناهمواری پوست پس از لیپوماتیک

عوارض لیپوماتیک برای پوست

داشتن اندامی زیبا یکی از دغدغه هایی است که امروزه به لیست بسیاری از خانم ها و حتی آقایان اضافه شده است که برای رسیدن به آن دست به انجام هر کاری می زنند. همانطور که میدانید روش های زیادی برای رسیدن به این خواسته وجود دارد که لیپوماتیک یکی از آنها می باشد. اما تاکنون به عوارض لیپوماتیک و ناهمواری پوست پس از لیپوماتیک فکر کرده اید؟ در این قسمت در نظر داریم تا به برخی از عوارض این روش اشاره کنیم:

  • طولانی بودن درمان
  • احتمال آمبولی شدن در بیمار بسیار زیاد است.
  • احساس درد و خونریزی در حین انجام عمل
  • امکان ایجاد زخم و عفونت پس از جراحی وجود دارد.
  • امکان برگشت مجدد چربی ها در صورتی که از رژیمی مناسب پیروی نکنید وجود دارد.

درمان ناهمواری پوست پس از لیپوماتیک

یکی از مشکلاتی که بعد از انجام عمل برای افراد به وجود می آید ناهمواری پوست می باشد. در قسمت بالا در رابطه با برخی از عوارض لیپوماتیک اشاره کردیم اما ناهمواری پوست پس از لیپوماتیک یکی از شایع ترین این مشکلات می باشد. در واقع هنگامی که این مشکل به وجود می آید باید به پزشک مراجعه کنید تا دوباره با استفاده از دستگاهی دیگر به درمان شکل شدگی و افتادگی پوست بپردازد. EXILIS یکی از دستگاه هایی است که این روزها نتایج خوبی را از خود به جای گذاشته است.

مراقبت های بعد از لیپوماتیک

پس از اینکه عمل لیپوماتیک را انجام دادید همواره توصیه های زیادی وجود دارد که پزشکان به آنها اشاره دارند زیرا آنها این مراقبت ها را بخشی از روند درمان و همچنین جلوگیری از به وجود آمدن ناهمواری پوست پس از لیپوماتیک می دانند. در این قسمت به بررسی این مسئله میپردازیم:

  • پوشیدن گن لیپوماتیک که به شما کمک می کند تا در زمان کمتری انقباض های پوست را کنترل کرده و به نتیجه برسید.
  • ورزش سبک، افرادی که بعد از لیپوماتیک ورزش می کنند سوخت و ساز بدن خود را بالا میبرند که این امر در از بین رفتن چربی ها موثر است.
  • پیروی از رژیم غذایی سالم به شما کمک می کند تا از به وجود آمدن دوباره چربی ها جلوگیری کنید.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها