تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

طراحی شکل ابرو پیش از کاشت ابروی طبیعی

مراحل کاشت ابرو با موهای طبیعی

برای اینکه بتوانید کاشت ابرو با موهای طبیعی انجام دهید در وهله اول باید به پزشک مراجعه کنید تا او بررسی های کامل و جامعی در زمینه علت ریزش و همچنین بانک مو و علاوه بر آن طراحی شکل ابرو شما انجام دهد. انجام این کار به او کمک می کند تا عمل موفقیت آمیزی داشته باشد. برای آگاهی از مراحل کار باید در جریان باشید که در حین کاشت پزشک برش های بسیار سطحی بر روی پوست در ناحیه بانک مو ایجاد می کند و گراف های موجود در آن ناحیه را برداشت کرده و در ناحیه ای که دچار ریزش شده است میکارد انجام این کار معمولا در طی 3 ساعت به طول می انجامد اما باید بدانید که همواره نکاتی وجود دارد که باید به آنها اهمیت دهید.

 طراحی شکل ابرو

طراحی شکل ابرو برای بیماران

پزشکان برای اینکه بتوانند طراحی شکل ابرو برای متقاضیان کاشت ابرو انجام دهند در وهله اول باید به این مسئله آگاهی پیدا کنند که علت ریزش ابروی آنها چه بوده است و سپس با توجه به حالت صورت، لب، چشم و چانه طراحی مناسب و زیبایی را انجام دهد و پس از دریاف تصدیق از جانب بیمار عمل خود را اغاز کند. دقت داشته باشید طراحی ابرو به پزشک این امکان را میدهد تا در مرحله کاشت خط ابرو موهایی طبیعی و حالت چهره ای زیبا را برای بیمار پدید آورد و هیچ کس متوجه کاشت ابروی او نشود. حتی طبیعی بودن آن به قدری زیاد است که بیمار مجبور می شود برای تمیز کردن ابروهای خود به آرایشگاه مراجعه کند.

 اصول طراحی ابرو پیش از کاشت

مزایای طراحی شکل ابرو

همانطور که گفته شد طراحی شکل ابرو  این امکان را به پزشک می دهد تا ابروهایی طبیعی و خوش حالت و علاوه بر آن زیبا را برای متقاضیان فراهم آورد. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که میخواهید عمل کاشت ابرو انجام دهید و نسبت به مزایای آن شک دارید در این قسمت با ما همراه باشید به بررسی این مسئله میپردازیم:

  • ابروهایی طبیعی و زیبا برای بیمار پدید می آید.
  • خواب ابرو بسیار طبیعی می باشد.
  • هیچ کس متوجه انجام عمل کاشت ابرو نمی شود.
  • نقاهت آن بسیار کوتاه مدت است.
کاشت مو چیست ؟

به برداشت مو از ناحیه پرپشت ، محکم و ضخیم بدن که معمولا از ناحیه پشت گوش و سر برداشته میشود را کاشت مو گویند که برای اطلاعات بیشتر راجب به کاشت مو به صفحه کاشت مو کلینیک ایران نوین مراجعه نمایید.

برای دریافت مشاوره کاشت مو و استعلام هزینه کاشت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

از دیگر خدمات گروه نوین تکنیک میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

پیوند مو 

ترمیم مو

جوانسازی پوست 

ترمیم ابرو 

پیوند ابرو

اطلاع از قیمت کاشت ابرو

پزشک کاشت موکلینیک تخصصی کاشت موایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها