تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

تزریق کلاژن به بینی چه فایده ای دارد؟

تزریق کلاژن به بینی چه فایده ای دارد؟

در گذشته جهت انجام کلیه ی اصلاحات و تغییرات مورد نیاز در ظاهر بینی، حتما از روش عمل زیبایی جراحی رینوپلاستی که در آن پزشک متخصص با بیهوشی به انجام عمل زیبایی بینی می پرداخت، استفاده می شد، اما امروزه با برخی روش های غیرجراحی که به آن لیفت بینی گفته می شود، نظیر تزریق ژل ، بوتاکس و لیفت با نخ می توان نیمی از جراحی های غیرضروری را انجام داد، از این دیگر لازم نیست برای هر گونه تغییری در ظاهر بینی به زیر تیغ جراحی رفت، در این مقاله یکی از این روش ها یعنی تزریق کلاژن به بینی مورد بررسی قرار گرفته شده است.

عکس قبل و بعد تزریق کلاژن به بینی(تمام رخ)

تزریق کلاژن به بینی

در رابطه با تزریق کلاژن به بینی می توان عنوان نمود که این ماده که از منابع انسانی و گاوی تهیه می شود، در عمل های زیبایی کاربردهای فراوانی دارد و از آنجا که این ماده در لایه میانی پوست نیز تولید می شود، ماده ای سازگار با بدن خواهد بود. از تزریق کلاژن که نوعی فیلر یا ژل محسوب می شود در عمل غیرجراحی رینوپلاستی یا همان لیفت بینی استفاده می شود که با تزریق کلاژن می توان قوز بینی، فرو رفتگی های پل بینی و ناهمواری های پل بینی را اصلاح نمود. همچنین اگر در بینی نیاز به افزودن حجم در محل کوچکی از بینی باشد ؛ تزریق کلاژن می تواند موثر واقع شود.

عکس قبل و بعد تزریق کلاژن به بینی(نیم رخ)

فواید تزریق کلاژن به بینی

  • پس از تزریق کلاژن به بینی ، بیمار به استراحت نیازی نخواهد داشت.
  • تورم و کبودی مختصر حاصله از ترریق کلاژن در بینی ، خود به خود پس از 3 الی 4 روز برطرف خواهد شد.
  • درد پس از تزریق کلاژن در بینی بسیار کم و ناچیز است.
  • پس از تزریق کلاژن در بینی به بستن چسب روی بینی یا پانسمان نیازی نخواهد بود.
  • پس از تزریق کلاژن به بینی ، نتیجه ی کار بلافاصله قابل مشاهده است و فرد می تواند تغییرات حاصله را مشاهده نماید.
  • نیازی به جراحی و بیهوشی ندارد.
  • طی یک جلسه انجام خواهد شد.

نکاتی در رابطه با تزریق کلاژن به بینی

  1. تزریق کلاژن در بینی باید توسط پزشک متخصص با تجربه و آموزش دیده ی رینوپلاستی تجویز و تزریق گردد ، زیرا جهت دستیابی به نتیجه مطلوب ، این نوع تزریق ، باید با دانش تخصصی به مقدار لازم، در عمق مناسب و در محل صحیح انجام شود.
  2. از تزریق کلاژن در بینی توسط افراد غیرمتخصص جدا پرهیز کنید زیرا اکثر بیمارانی که در مطب پزشکان متخصص ویزیت می شوند ، افرادی هستند که یک بار توسط افراد غیرمتخصص ، تزریق غلط را تجربه کرده اند و عوارض جدی برای آن ایجاد شده بود.
  3. در گذر زمان ، ممکن است که کلاژن تزریقی ، باعث تغییراتی نظیر ؛قرمزی و نامنظمی در سطح بینی شود ، از این رو باید حتما این عمل توسط متخصص رینوپلاستی صورت پذیرد.
  4. اگر قبل از تزریق کلاژن در بینی ، مشخص شود که باید قسمت هایی از بینی برداشته شود ، بهتر است که از همان عمل جراحی رینوپلاستی استفاده شود.
  5. در تزریق کلاژن به بینی از نوع موقت آن استفاده کنید زیرا نوع دائمی کلاژن نتایج نامناسبی را ایجاد می کند و اینکه اصلاح بدون دردسر و جدا کردن آنها از بافت های طبیعی بینی تقریبا غیرممکن خواهد بود ، لذا در این مورد حتما دقت لازمه را انجام دهید.
  6. بسته به خصوصیات بیمار و جنس ماده ی کلاژن ، ماندگارترین نوع کلاژن موقت، 9 الی 12 ماه خواهد بود.

برای دریافت مشاوره جراحی زیبایی و استعلام هزینه جراحی زیبایی و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایراننوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها