تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

بهترین روش ها برای از بین بردن خط خنده

علل تشکیل خط خنده در صورت

یک ضرب المثل قدیمی میگوید ” خنده بر هر درد بی درمانی دواست” در واقع شاید مسئله کاملا به اثبات رسیده است اما حرکت عضلات در ناحیه صورت در هنگام خندیدن یکی از دلایل بروز چین و چروک بر روی پوست می باشد. شاید در ابتدا این خطوط با چشم دیده نشوند اما با افزایش سن و هنگامی که پوست حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد این چروک ها عمیق تر شده و به وضوح قابل دید است. نکته ی مثبتی که وجود دارد این است که امروزه روش های بسیار زیادی برای از بین بردن خط خنده وجود دارد که میتوانید از آن استفاده کنید و صورتی صاف و زیبا را برای خود پدید آورید. 

از بین بردن خط خنده

همانطور که گفته شد راه های زیادی برای از بین بردن خط خنده وجود دارد که یکی از بهترین آنها تزریق ژل می باشد. در واقع در این روش پزشک متخصص با تزریق ژل در ناحیه مورد نظر آن را پر کرده و سعی می کند تا این خطوط را از بین ببرد. نکات زیادی در این زمینه وجود دارد از جمله اینکه شما باید مرکزی معتبر و مجهز را برای انجام این کار در نظر بگیرید. همچنین نکته ی دیگر این است که ژلی که مورد استفاده قرار میگیرد باید کاملا سالم و بدون هیچگونه مشکل باشد زیرا در غیر اینصورت میتواند عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. در ادامه به بررسی سایر مسائل مرتبط با آن میپردازیم. 

هزینه از بین بردن خط خنده با تزریق ژل

دقت داشته باشید هنگامی که در نظر میگیرید از تزریق ژل برای از بین بردن خط خنده استفاده کنید باید نسبت به تمامی مسائل مرتبط با آن از جمله هزینه ها، مزایا و معایب آن آگاه باشید. اگر بخواهیم در رابطه با این هزینه ها توضیحاتی خدمت شما ارائه دهیم باید بگوییم اینکه شما کدام پزشک را برای انجام این کار در نظر میگیرید در هزینه ها بسیار تاثیرگذار خواهد بود. دقت داشته باشید مهارت؛ تجربه، دانش و تخصص او باعث می شود تا این هزینه ها متغیر باشند. همچنین باید مسائل دیگر مانند کلینیک، تجهیزات و پرسنل را نیز به این هزینه ها اضافه کنید.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست  و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

کلینیک تخصصی جوانسازی پوست ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها