تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

بهترین روش برای رفع تیرگی زیر بغل

رفع تیرگی زیر بغل با لیزر

همانطور که میدانید لیزر امروزه تقریبا در تمام قسمت های زندگی انسان ها نفوذ کرده و با اطمینان میتوان گفت که به بخشی جداناپذیر از زندگی آنها تبدیل شده است. امروزه لیزر کاربردهای بسیار زیادی پیدا کرده و یکی از مهمترین آنها رفع تیرگی زیر بغل می باشد. مطمئنا بسیاری از شما به دلیل تیرگی زیر بغل خود از پوشیدن لباس های حلقه ای خجالت زده هستید اما باید بدانید که با پیشرفت علم و تکنولوژی حل این مشکل خیلی دور از ذهن و دسترس نیست. لیزر با توجه به اشعه ای که از خود منتشر می کند میتواند بدون آسیب رساندن به پوست علاوه بر اینکه تیرگی را از بین ببرد فولیکول های مو را نیز تحت تاثیر قرار داده و آنها را نیز از بین ببرد.

 میکرودرم ابریژن برای زیر بغل

میکرودرم ابریژن زیر بغل

روش های بسیار زیادی برای رفع تیرگی زیر بغل وجود دارد اما تاکنون در رابطه با استفاده از روش میکرودرم ابریژن چیزی شنیده اید؟ در این رابطه باید بگوییم که در این روش با استفاده از دستگاه مخصوص لایه ای از پوست که دچار تیرگی شده است را از بین  می برد و پوستی صاف و شفاف را برای بیمار پدید می آورد. نکات زیادی در رابطه با استفاده از این روش وجود دارد از جمله اینکه نیاز است حتما چندین جلسه مراجعه کنید تا بتوانید نتیجه ای مطلوب دریافت کنید. در واقع میکرودرم با لایه برداری عمیقی که انجام می دهد بافت های آسیب دیده را از بین می برد و بافت هایی سالم و زیبا را جایگزین آن می کند.

 کرم روشن کننده زیر بغل

کرم های روشن کننده پوست

تاکنون در رابطه با کرم های روش کننده پوست برای رفع تیرگی زیر بغل چیزی شنیده اید؟ در این رابطه باید بگوییم نکات زیادی در این رابطه وجود دارد از جمله اینکه این کرم ها به آن اندازه قوی نیستند که شما در فاصله ای کوتاه و سریع به آن چیزی که میخواهند برسانند. همچنین این امکان وجود دارد که کرم های مورد نظر با پوست شما همخوانی نداشته و در نتیجه حساسیت های پوستی را به همراه داشته باشد. اما در صورتی که این کرم ها را با تجویز و نظر پزشک مصرف کنید و در صورتی که عجله ای نداشته باشید میتوانید اطمینان داشته باشید که به نتیجه خواهید رسید.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست  و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

کلینیک تخصصی جوانسازی پوست ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها