تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

آیا ورم بعد از لیپوماتیک دائمی است؟

عوارض لیپوماتیک چیست؟

همانطور که میدانید لیپوماتیک یکی از روش هایی است که امروزه بسیارمورد استقبال قرار گرفته و توانسته افراد را به فرم ایده آل شان برساند. اگر دقتداشته باشید امروزه افراد علاقه بسیار شدیدی به داشتن اندامی لاغر و متناسب هستندو با اطمینان میتوانیم بگوییم که لیپوماتیک یکی از بهترین راه هایی است که میتواندافراد را به این خواسته برساند. نکات زیادی در رابطه با لیپوماتیک وجود دارد امایکی از مهمترین مسائل آن عوارض مرتبط می باشد. در واقع تاکنون فکر کرده اید که آیا ورم بعد از لیپوماتیک دائمی است؟ به عبارت بهتر تورم، کبودی و حتی در برخی موارددردهای سطحی میتواند دردسرساز باشد. در ادامه توضیحات بیشتری در این رابطه خدمتشما ارائه میدهیم.

درمان ورم بعد از لیپوماتیک

همانطور که گفته شد ورم بعد از لیپوماتیک یکی از شایع ترین عوارضی است که بعد از انجام این عمل برای بیماران به وجود می آید. در واقع این مسئله به دلیل فشاری است که به بدن وارد می شود و در اکثر موارد قابل درمان است. در این رابطه باید بگوییم که اگر در نظر دارید این مشکل را درمان کنید باید به سراغ استفاده از گن های بسیار قوی و پیشرفته بروید و با بستن آنها مقداری از تورم ها راکاهش دهید. همچنین میتوانید از روش هایی همچون استفاده از کرم های مخصوص را در پیش گرفتید.

مزایای لیپوماتیک چیست؟

پس از اینکه در رابطه با عوارض لیپوماتیک صحبت کردیم و شما را باآشنا کردیم حال در نظر داریم بخشی از مزایای آن را شرح دهیم تا شما به راحتی بررسیکنید آیا ورم بعد از لیپوماتیک به انجام دادن آن می ارزد؟ مزایای آن عبارتند از:

  • در کمترین زمان ممکن افراد به نتیجه دلخواه دست پیدا می کنند.
  • از شل شدن وافتادگی پوست جلوگیری می کند.
  • این روش کاملا بدون بی حسی و بدون هیچ بی هوشی انجام می شود و افراد دیگر مشکلی از بابت عوارض بیهوشی نخواهند داشت.
  • احتمال بروزآمبولی در استفاده از روش لیپوماتیک بسیار کم است. و در صورتی که افراد راه رفتن را شروع کنند احتمال بروز این عارضه به صفر میرسد.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

کلینیک تخصصی تناسب اندام ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها