تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

آیا ورزش بعد از لیپوماتیک خطر دارد؟

اقدامات مهم پس از عمل لیپوماتیک

همانطور که میدانید مراقبت های بعد از عمل بخشی از عمل محسوب می شود و اگر نتوانید آنها را رعایت کنید رسیدن به نتیجه مطلوب خیلی در دسترس نمی باشد. از همین رو افرادی که به سراغ انجام عمل لیپوماتیک می روند این سوال در ذهن آنها ایجاد می شود که آیا ورزش بعد از لیپوماتیک میتواند خطرناک باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بدانید که ورزش هیچگاه نمیتواند برای افراد چیزی به جز سلامتی را به همراه داشته باشد. از همین رو به برخی از مراقبت ها و اقداماتی که بعد از لیپوماتیک به آن نیاز است را معرفی می کنیم:

  • مصرف آنتی بیوتیک ها را در دستور کار قرار دهید.
  • زخم را تا حد امکان تمیز نگه دارید.
  • رژیم غذایی مناسبی را پیروی کند.
  • از انجام ورزش های سنگین و رانندگی تا 18 ساعت بعد از عمل خودداری کند.
  • از گن های مخصوص در ناحیه برش استفاده کند.

ورزش بعد از لیپوماتیک! مفید یا مضر؟!

همانطور که در قسمت اول این مقاله به آن اشاره کردیم افرادی که به سراغ انجام عمل لیپوماتیک می روند همواره باید مراقبت هایی را سرلوحه خود قرار دهند از جمله اینکه به مدت 18 ساعت بعد از عمل از انجام ورزش های سنگین و به طور کلی فعالیت های روزانه خودداری نمایند. به همین دلیل است که در بسیاری از موارد مشاهده می کنید که گفته می شود ورزش بعد از لیپوماتیک مضر است. در واقع تا زمانی که فرد مورد نظر بهبودی کامل خود را باز نیافته است انجام ورزش های سنگین برای وی توصیه نمی شود. از همین رو اگر در نظر دارید به اندامی ایده آل دست پیدا کنید بهترین مسئله این است که اطلاعات کافی در رابطه با آن بدست آورید.

مزایای عمل لیپوماتیک

پس از اینکه در رابطه با اهمیت ورزش بعد از لیپوماتیک توضیحاتی خدمت شما ارائه دادیم حال در نظر داریم به معرفی برخی از مزایای عمل لیپوماتیک بپردازیم تا افراد با اگاهی بیشتری به سراغ انجام این عمل بروند.

  • در کمترین زمان ممکن افراد را به نتیجه مورد نظر میرساند.
  • نیاز به هیچگونه بیهوشی و جراحی نیست تنها با یک بی حسی موضعی صورت میگیرد.

احتمال بروز آمبولی در این روش بسیار کم است.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها