تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

آیا جراحی پیوند مو درد دارد؟

عوارض عمل پیوند مو

مطمئنا میدانید که این روزها آمار کسانی که دچار ریزش مو می شوند رو به افزایش است و همین مسئله باعث شده تا افراد به دنبال راهی برای درمان و یا پیشگیری باشد. در میان تمام روش هایی که به دنیا معرفی شده، کاشت مو بهترین گزینه ای است که پیش روی بیماران قرار دارد اما همواره پس از انتخاب بهترین روش نکات و مسائلی به وجود می آید که باید نسبت به آنها آگاهی پیدا کنید زیرا این مسائل باعث می شود که شما به سمت انجام آن بروید و یا روش دیگری را انتخاب کنید. در این مقاله در نظر داریم تا در رابطه با عوارض جراحی پیوند مو توضیحاتی ارائه دهیم:

  • میتواند باعث بروز عفونت در سر بیمار شود.
  • جای اسکار و بخیه را باقی بگذارد
  • خونریزی را برای بیمار به همراه دارد.
  • خارش و درد در روزهای اولیه پس ازکاشت رخ می دهد.

درد پس از جراحی پیوند مو

یکی از مهمترین سوالاتی که از جانب بیماران و متقاضیان جراحی پیوند مو مطرح می شود این است که آیا انجام این عمل دردهایی را با خود به همراه دارد؟ در این رابطه باید بدانید که انجام هر عملی درد دارد این مسئله به آستانه تحمل درد شما بستگی دارد. اما به طور کلی پزشکان پس از اینکه عمل کاشت مو و یا هر عمل دیگری را که انجام می دهند مسکن هایی را برای تسکین درد برای بیمار تجویز می کنند تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانند از آن استفاده کرده و دوران نقاهت آرام تری را طی کنند.

روش های جراحی پیوند مو

پس از اینکه نسبت به عوارض جراحی پیوند مو اطلاعات لازم را بدست آوردید آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که استفاده از کدام روش پیوند مو میتواند نتایج خوبی را برای شما به دنبال داشته باشد؟ در این رابطه باید بگوییم که روش های متعددی از جمله روش اس یو تی ، اف یو تی ، اف آی تی و اف یو ای به دنیا معرفی شده است که هرکدام از انها میتواند موثر باشد. اما در ابتدا این مسئله که علت ریزش موهای شما چه بوده است نقش بسیار زیادی در تعیین انتخاب روش های موجود تاثیر بسیار زیادی دارد. پزشک متخصص میتواند شما را در پیدا کردن علت ریزش مو کمک کند.

برای دریافت مشاوره کاشت مو و استعلام هزینه کاشت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

از دیگر خدمات کلینیک ایران نوین :

اطلاع و شناخت از پزشک کاشت مو

ترمیم مو  جوانسازی پوست

کاشت مژه کلینیک تخصصی کاشت موایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها