تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

قیمت و هزینه لیزر دور چشم در تهران

پوست دور چشم از جمله نواحی بسیار حساس پوستی است که نازکی و عدم مراقبت های لازم از آن باعث می شود، به سرعت دچار تغییرات نامطلوب گردد، یکی از روش های موثر و ایمن جهت درمان مشکلات پوستی چشم، نظیر پف زیر چشم، چین و چروک دور چشم و تیرگی زیر چشم، استفاده از تاثیرات لیزر می باشد.

از این رو در این مقاله توسط کارشناسان ما در کلنیک ایران نوین هزینه لیزر دور چشم مورد بررسی قرار داده شده است.

تاثیرات لیزر بر روی چشم

اشعه ی پر قدرت و متمرکز لیزر در انواع دستگاه های لیزر، این امکان را ایجاد می کند که بدون آسیب به بافت های مجاور تنها سلول هدف، مورد تاثیر لیزر قرار گیرد، لذا با تاثیر لیزر در بافت مورد نظر می توان به طور قابل قبولی به رفع مشکلات پوستی چشم برداشت.

به عنوان مثال با تابش لیزر به سطح پوست دور چشم، در لایه های زیرین پوست حفره های میکروسکوپی ایجاد شده که این کار به پوست فرصت بازسازی و تولید کلاژن و الاستین سازنده ی پوست را خواهد داد. در نتیجه با جوان سازی پوست، شاهد از بین رفتن چین و چروک های صورت خواهیم بود.

قیمت لیزر دور چشم

نتایج لیزر دور چشم

نتایج حاصل از لیزر دور چشم، پس از 3 الی 6 ماه آینده نمایان می گردد که این مدت با توجه به نوع عارضه ی پوستی، سبک زندگی فرد، وضعیت پوست اطراف چشم و نحوه ی مراقبت از پوست در افراد مختلف متفاوت خواهد بود.

مزایای لیزر دور چشم

  • نتایج نسبتا سریع و موثر
  • رفع مشکلات پوستی چشم به طور قابل قبول
  • جوانسازی پوست دور چشم
  • ایجاد لطافت، شفافیت و حجم دهی به دور چشم

هزینه لیزر دور چشم

قیمت درمان سیاهی دور چشم با لیزر با توجه به مشکلات این ناحیه، تعداد جلسات درمانی مورد نیاز، دستگاه مورد استفاده و دستمزد پزشک معالج تعیین می شود و شرکت های بیمه نیز، آن را پوشش نمی دهد. زیرا لیزر درمانی از جمله عمل های زیبایی است که از نظر پزشکی جزو عمل های غیرضروری محسوب می شوند.

هزینه و قیمت لیزر دور چشم در تهران

لیزر درمانی دور چشم توسط متخصص

به دلیل حساسیت بالای این ناحیه از چهره حتما هر گونه درمان و لیزر درمانی باید توسط پزشک متخصص پوست و مو صورت پذیرد و از مراجعه به افراد غیرمتخصص و حتی پزشکان عمومی جدا خودداری کنید زیرا سلامتی و زیبایی فرد به راحتی با کوچکترین اشتباه به خطر خواهد افتاد و راه جبرانی برای آن وجود نخواهد داشت.

برای دریافت جوانسازی پوست و استعلام قیمت جوانسازی پوست و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها