تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

بهترین روش حذف اسکار بلفاروپلاستی بعد از جراحی پلک بالا

رفع اسکار بلفاروپلاستی بعد از جراحی پلک بالا

عمل زیبایی جراحی پلک که در آن پزشک متخصص جراحی پلاستیک به کمک روش ها و تکنیک های خاص پزشکی با ایجاد برش هایی به  برداشتن ، عضله ، چربی و یا پوست پلک اقدام می کند و بدین ترتیب به رفع مشکلاتی نظیر افتادگی پلک ها ، پف پلک ها و چین و شکن های هر دو پلک می پردازد ، بلفاروپلاستی گفته می شود ، در این مقاله، بهترین روش رفع اسکار بلفاروپلاستی بعد از جراحی پلک بالا که حاصل از برش های این نوع جراحی می باشد ، مورد بررسی قرار گرفته شده است.

اسکار بلفاروپلاستی

در رابطه با ایجاد اسکار بلفاروپلاستی پس از جراحی پلک بالا ، می توان عنوان نمود که به دلیل نیاز به ایجاد برش در عمل زیبایی جراحی پلک و بخیه کردن برش ها ، پس از بهبود جای زخم ها ، شاهد ایجاد اسکارهایی بر روی پوست پلک خواهیم بود ؛ در واقع تشکیل اسکار بر روی پوست و در محل زخم ، فرآیندی طبیعی در ترمیم پوست پلک محسوب می شود که شکل ، اندازه و عمق برش ایجاد شده بر روی پوست پلک ، تععین کننده ی اندازه و وضعیت اسکار تشکیل شده است.

ایجاد اسکار بلفاروپلاستی

بهترین روش حذف اسکار بلفاروپلاستی بعد از جراحی زیبایی پلک بالا

 

اگر چه پوست صورت معمولا بهترین ترمیم پوستی را دارد و کمترین میزان اسکار در آن ایجاد می شود اما به هر حال با توجه به برش های لازمی که در عمل بلفاروپلاستی بر روی پلک بالا صورت می پذیرد اسکارهایی ایجاد خواهد شد. در مواردی که مشکلات پلک نظیر افتادگی و پف پلک در حد خفیف باشد، پزشک جراح متخصص پلاستیک به منظور کاهش اسکار ایجاد شده در جراحی زیبایی پلک می تواند از اشعه لیزر یا امواج رادیویی جهت برش های لازم استفاده نماید ، با این کار رگ های خونی و عصبی کمتر آسیب دیده و همزمان با جراحی ضمن خونریزی کمتر ، زخم ها بسته خواهند شد . همچنین ایجاد برش های جراحی پلک در محلی که به طور طبیعی توسط پوست پلک در شکاف چین خوردگی پلک پنهان می شوند، روشی دیگر جهت پنهان کردن اسکار بلفاروپلاستی پلک بالا می باشد.

درمان اسکار بلفاروپلاستی با روش های مختلف

در هر حال چنانچه اسکار پس از عمل بلفاروپلاستی بر روی پلک بالا ایجاد شد باید به موقع به درمان آن اقدام نمود ، زیرا درمان اسکار چندین ماه به طول خواهد انجامید اما به طور صد در صد بهبود نخواهد یافت ، لذا بهتر است که درمان های موثر اسکار پس از چند ماه از ترمیم طبیعی بافتی اسکار ، شروع شود .

درمان اسکار بلفاروپلاستی

جهت درمان اسکار پوست پلک بالا پس از جراحی بلفاروپلاستی با توجه به فرو رفته  بودن یا برجسته بودن اسکار تشکیل شده، می توان از روش هایی نظیر: لیزر فرکشنال، لیزر PDL و درم ابریژن برای درمان اسکارهای فرو رفته استفاده کرد. جهت ار بین بردن اسکار برجسته  نیز میتوان از روش هایی مانند ورقه های سیلیکونی ، کرم های موضعی ، تزریق موضعی آمپول کورتون ، لیزر اولتراپالس ، لیزر PDL و درم ابریژن استفاده کرد. برای مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی برای کاهش تورم پلک پایین نیز مقاله آن را می توانید مطالعه کنید.

برای دریافت مشاوره جراحی زیبایی و استعلام هزینه جراحی زیبایی و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها