تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

آنچه درباره انواع جراحی زیبایی مایکل جکسون نمی دانید

عمل های زیبایی مایکل جکسون

افراد معروف و مشهوری چون بازیگران سینما و تلویزیون، مجریان، گزارشگران، سیاستمداران و… همواره از جمله افرادی هستند که به انواع عمل های زیبایی دست زده اند و طرفداران آنها علاقه دارند که از این عمل های زیبایی اطلاع داشته باشند، از این رو در این مقاله جراحی زیبایی مایکل جکسون و عمل های مایکل جکسون به عنوان معروف ترین موسیقی دان آمریکا مورد بررسی قرار گرفته شده است.

جراحی زیبایی مایکل جکسون

در رابطه با جراحی زیبایی مایکل جکسون می توان عنوان نمود که این هنرمند، سرگرمی ساز و موسیقی دان معروف، محبوب ترین هنرمند جهان در طول تاریخ می باشد که پس از ارائه ی آثار خود به جهان در اواسط دهه ی 80، پوست جکسون شروع به روشن تر شدن کرد و شکل بینی و چهره اش دست خوش تغییرات زیادی به واسطه عمل های زیبایی متعددی که انجام داد، گردید.

مایکل جکسون قبل از عمل

چندین پزشک جراح زیبایی معتقد بودند که در اواسط دهه ی 90 میلادی، جکسون عمل های زیبایی پیشانی، لب، گونه و بینی انجام داده اما به جز جراحی بینی، تمامی شایعات مربوط به عمل های زیبایی وی، توسط جکسون و خانواده او رده شده است اما آنچه که از چهره ی جکسون مشهود بود، گواه چیز دیگری بود. زیرا پوست جکسون سفید شده بود، گونه هایش برجسته، چال چانه و چانه سازی در چهره او نیز به خوبی مشهود بود.

اولین جراحی زیبایی مایکل جکسون

اولین جراحی بینی جکسون در سن 20 سالگی او هنگامی که به گفته ی خود او، در زمان تمرینات رقص دچار سانحه شده بود، انجام شد و به دلیل مشکل در نفس کشیدن بعدا مورد جراحی مجدد قرار گرفت. بینی مایکل جکسون پس از جراحی دوم برای بار سوم، چهار و پنجمین بار نیز مورد جراحی بینی قرار گرفت، به گونه ای که دیگر سوراخ های بینی او حالت مثلثی شکل پیدا کرده بودند.

عمل های مایکل جکسون

لیفت پلک و برجسته سازی گونه های جکسون در همان سالی که بینی را برای بار سوم جراحی کرد، انجام شد. پس از عمل زیبایی کاشت و پیوند چانه و چال چانه، چهره ی جکسون کشیده تر شد و پس از آن با پوستی روشن در محافل عمومی ظاهر شد و ادعا کرد که به بیماری ویتیلیگو یا همان برص دچار شده است. در سن 37 سالگی، پوست جکسون کاملا سفید شده بود و پس از آن بود که از کلاه کیس استفاده کرد. جکسون تا پایان عمد خود انواع تزریقات، پرکننده ها، تزریق بوتاکس، سفیدکننده های پوستی و برجسته سازی لب را برای چندین بار تجربه کرد و در سال 2009 میلادی بر اثر مصرف مواد مخدر زیاد، درگذشت.

برای دریافت مشاوره جراحی زیبایی و استعلام هزینه جراحی زیبایی و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها