تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

آیا روش جوان سازی هایفو سرطان زاست

بعد از ظاهر شدن علائم پیری بر روی پوست که پوست را دارای چین و چروک و افتاده و شل می گرداند و به دلیل تاثیر جوان بودن پوست بر زیبایی افراد هر فردی به دنبال بهترین روش و کم عارضه ترین برای رفع چین و چروک خود می باشد تا جوانی را به پوست خود برگرداند و در این راه از مشاوره های مختلفی استفاده می نماید.

اما باید دید آیا روش جوان سازی هایفو سرطان زاست؟ نگرانی اغلب افرادی که از دستگاههای پیشرفته در جوانسازی پوست خود استفاده می نمایند اینست که آیا امواج این دستگاه ها سرطان زا می باشد یا نه؟ و اینکه استفاده از این نوع دستگاه ها ممکن است چه عوارضی را برای آنها در پی داشته باشد؟ بنابراین قبل از انتخاب روش درمانی جوانسازی پوست هر بیماری باید با متخصص در این زمینه مشورت داشته باشد.

هایفوتراپی برای جوانسازی پوست

جوانسازی با هایفو

استفاده از دستگاه هایفوتراپی برای جوانسازی پوست با کمک امواج انجام می گیرد و امواج این دستگاه با تمرکز گرما و انرژی در لایه های پوست سبب می گردند تا جریان کلاژن سازی در پوست راه اندازی شود و پوست لیفت و جوان گردد.

سرطان زا بودن امواج هایفوتراپی

روش هایفوتراپی غیر تهاجمی می باشد و از ۵۰ سال قبل تاکنون در علم پزشکی کاربرد دارد، این تکنولوژی مانند سونوگرافی عمل می نماید و دستگاه روی پوست تا حصول نتیجه حرکت داده می شود، این روش به دلیل اشعه نداشتن دستگاه و استفاده از امواج گرمایشی هرگز سرطان زا نمی باشد و روشی مطمئن برای جوانسازی پوست خواهد بود.

در افرادی که افتادگی پوست و شل شدگی شدید رخ داده باشد در کنار هایفوتراپی برای کسب نتیجه بهتر از روشهای ترکیبی دیگری مانند تزریق بوتاکس و یا تزریق چربی بعد از هایفوتراپی استفاده می شود.

آیا هایفو برای جوانسازی سرطان زا است؟

هایفو جوانسازی پوست روشی کم عارضه برای بیماران می باشد و تنها در سطح پوست بیمار کمی التهاب و قرمزی ایجاد خواهد کرد که به طور موقت بوده و زود رفع خواهد شد و بیمار نباید نگران ماندگاری این گونه وضعیت بر روی پوست خود باشد زیرا امواج هایفوتراپی به دلیل عدم تمرکز در سطح پوست مشکل چندان حادی برای پوست ایجاد نخواهند کرد.

برای دریافت جوانسازی پوست و استعلام قیمت جوانسازی پوست و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها