تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

بهترین فواصل زمانی جلسات میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یکی از روشهای جدید درمان بیماری های پوست می باشد که دستگاه های آن در دو نوع خانگی و سالنی ساخته می شوند. این ابزارهای پزشکی با ایجاد جراحت در پوست و واکنش نشان دادن پوست و با توجه به خاصیت خود درمانی پوست تولید کلاژن و الاستین را در پوست افزایش داده و مشکلات پوستی را رفع می نمایند.

اما بهترین فاصله جلسات میکرونیدلینگ چقدر می باشد؟ در این مقاله با ما در کلینیک ایران نوین همراه باشید تا شما عزیزان را با فواصل زمانی مناسب میکرونیدلینگ بیشتر آشنا کنیم.

جلسات میکرونیدلینگ

چگونگی عملکرد میکرونیدلینگ

دستگاه میکرونیدلینگ با ایجاد سوراخهای ریز در پوست که با چشم دیده نمی شوند پوست را تحریک می کند تا با افزایش کلاژن و الاستین خود را درمان نماید و از طریق تولید کلاژن و الاستین اضافه همزمان با التیام زخم ها مشکلات پوستی بیمار نیز رفع خواهند شد.

با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ می توان مواد و سرم های لازم جهت رفع مشکلات پوستی را به لایه های پوست تزریق نمود و از این راه به جوانسازی پوست کمک کرد. 

فاصله جلسات میکرونیدلینگ

روش میکرونیدلینگ برای حصول نتیجه بهتر در پوست و رفع مشکلات آن نیاز به تکرار دارد، بهترین فاصله زمانی بین جلسات میکرونیدلینگ فاصله ۴ تا ۶ هفته ای می باشد زیرا باید به پوست فرصت داده شود تا جهت ترمیم خود کلاژن و الاستین که پروتئینی مفید برای پوست می باشند به اندازه کافی تولید نماید.

تعداد جلسات میکرونیدلینگ هر بیمار با توجه به وضعیت پوست وی، نوع مشکلات پوستی و سن وی توسط پزشک مشخص می گردد و برای کسب نتیجه مطلوب باید حتما تمام جلسات درمانی انجام گیرد.

فرآیند کلاژن سازی در پوست بالا فاصله بعد از التیام زخم های پوست شروع می شود و بعد از انجام میکرونیدلینگ تا ۱۰ روز تغییرات پوست به طور محسوس قابل مشاهده می باشد.

فاصله بین جلسات میکرونیدلینگ

موارد منع میکرونیدلینگ

کسانی که در پوست خود عفونت فعال دارند و دچار تب خال شده اند، مصرف کننده داروهای خاص، کسانی که به سوزن تیتانیوم حساسیت دارند و زنان باردار نباید از روش میکرونیدلینگ برای جوانسازی و رفع مشکلات پوستی خود استفاده نمایند زیرا خطر بروز عفونت در پی استفاده از این روش در این افراد تا حد زیادی بالا خواهد رفت.

جلسات میکرونیدلینگ باید با نظر پزشک متخصص میکرونیدلینگ تا رفع کامل مشکلات پوستی ادامه پیدا نماید و قطع این جلسات موجب می گردد تا نتیجه مورد نظر از این نوع درمان برای بیمار کسب نگردد.

برای دریافت جوانسازی پوست و استعلام قیمت جوانسازی پوست و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها