تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

عوارض و ضرر عمل کویتیشن شکم برای لاغری

وقتی بیماری از ورزش کردن و رژیم گرفتن نتیجه مطلوبی در لاغری خود کسب نمی نماید و اراده کافی برای کالری سوزی را ندارد به درمانی سریع لاغری رو خواهد آورد تا  بتواند در کمترین زمان ممکن به سایز مورد نظر خود برسد که یکی این روش های لاغری موضعی سریع روش کویتیشن می باشد اما عوارض و ضرر عمل کویتیشن شکم برای لاغری چیست.

عمل کویتیشن شکم

ناحیه شکم یکی از نقاط بدن می باشد که بیشترین حجم چربی اضافه بدن در این نقطه تجمع پیدا خواهد کرد و رفع آن به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت در عمل کویتیشن شکم که روشی موثر بدون نیاز به جراحی می باشد از امواج اولتراسوند برای ایجاد تکان هایی در چربی های شکم استفاده می شود.

در این روش با استفاده از نیروی امواج ارتعاشات و لرزشهایی در زیر پوست جهت از بین بردن سلول های چربی استفاده می گردد که سلول های چربی قادر به مقاومت در برابر این لرزش ها نخواهند بود و ذوب می گردند و سپس یا توسط بدن سوخته و جذب می شوند و یا توسط کبد و توسط ادرار دفع خواهند شد، در روش کویتیشن علاوه بر رفع چربی های شکم به آن فرم نیز داده می شود و با لیفت پوست از افتادگی آن جلوگیری خواهد شد تا شکم متناسب با دیگر اجزای بدن باشد.

عوارض و ضرر کویتیشن شکم

کویتیشن شکم به دلیل دقیق بودن دستگاه عوارض خاصی را برای برای بیمار ایجاد نخواهد کرد و درد و قرمزی و حساس شدن خفیف پوست پس از انجام عمل بسیار گذرا خواهد بود و به راحتی رفع می گردد اما استفاده از دستگاه کویتیشن غیر استاندارد و تنظیم غیر  اصولی این دستگاه توسط افراد غیر متخصص ممکن است با عوارضی مانند ایجاد کبد چرب، سوختگی پوست، برگشت چاقی، گوشت اضافه در ناحیه برخورد اشعه به پوست و  تب شدید برای بیمار  در پی داشته باشد . عمل کویتیشن شکم  در صورتی که توسط متخصص با تنظیم درجه امواج مناسب صورت بگیرد در کنار رژیم غذایی کم کالری و کم چرب و ورزش مستمر باعث پیکر تراشی مناسب در ناحیه شکم برای بیمار خواهد شد و بیمار به دلیل عدم جراحی و بی هوشی و پیکر تراشی مناسب از انجام عمل خود رضایت کافی را خواهد داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها