تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

تاثیر داروی سیپروترون استات بر جلوگیری از ریزش مو

تاثیر و عوارض قرص سیپروترون استات برای ریزش مو

افرادی که دچار ریزش موی ناگهانی در نقاط سر و صورت و ابروی خود می شوند یکی از درمان های خود را مصرف دارو می دانند که باید این مصرف داروها حتما با تجویز پزشک متخصص صورت گیرد، درمان های دارویی زیادی برای درمان ریزش مو وجود دارد که سهم زنان به دلیل تردید در نتیجه دادن این داروها در مورد زنان بسیار کم می باشد، یکی از داروهایی که برای افرادی که دچار ریزش مو می گردند تجویز می گردد قرص سیپروترون استات برای مو و جلوگیری از ریزش مو می باشد که باید دید چه نتیجه ای برای رفع ریزش مو در بر دارد.

 

 

تجویز دارو در مورد جلوگیری از ریزش مو

تجویز دارو در مورد ریزش مو توسط متخصص ریزش مو همیشه با تردید انجام می گیرد زیرا برخی از این قرص ها تمام سیستم بدن را تحت تاثیر قرار می دهند و ممکن است در سطح آندروژن و هورمون های بدن مخصوصا در خانم ها اختلال ایجاد نمایند.

جلوگیری از ریزش مو

 

 

متخصصین همواره در وحله اول سعی می نمایند علل ریزش مو را در افراد مختلف پیدا نمایند و سپس به درمان دارویی اقدام نمایند، مصرف دارو برای جلوگیری از ریزش مو ممکن است با واکنش شدید بدن مواجه گردد و متخصصین در مورد دوز و مقدار مصرف داروها در بیماران معمولا با دیده شک می نگرند بنابراین سعی می نمایند درمان های موضعی را که به پوست مالیده می شوند به درمان های دارویی ترجیح دهند.

 

بهترین زمان درمان ریزش مو

بهترین زمان درمان ریزش مو زمانی می باشد که مو به تازگی دچار ریزش شده است زیرا در این زمان هنوز فولیکول های مو زنده هستند و ممکن است به درمان ها عکس العمل بهتری نشان دهند، استفاده از راه حل هایی که از آسیب بیشتر به فولیکول های مو جلوگیری می نمایند می توانند بهترین محرک برای رشد مجدد موها باشند و عوامل ریزش مو را متوقف خواهند کرد.

 

 

قرص سیپروترون استات برای مو

این دارو که برای کاهش میل جنسی در مردان استفاده می شده است در درمان ریزش مو نیز به کار برده می شود، مصرف این دارو با جلوگیری از پیوند هورمونی مانع از ریزش بیشتر موها می گردد اما به دلیل احتمال مسمومیت و عوارض بلند مدت آن کمتر توسط متخصصین برای جلوگیری از ریزش مو تجویز می گردد.

مصرف قرص سیپروترون استات برای مو

 

 

بسیاری از داروهای ضد ریزش مو مانند سیپروترون استات به دلیل عوارض و تاثیر در هورمون ها کمتر توسط متخصصین تجویز می گردند زیرا بر میل جنسی مخصوصا در مردان تاثیر زیادی دارند و مشکلات فراوانی را برای آنها ایجاد می نمایند که به مراتب از ریزش مو بیشتر خواهد بود.

 

از جمله مهترین و بهترین عمل ها و کارها در کلینیک ایران نوین میتوان به کارهای زیر اشاره کرد: کاشت مو ، معرفی بهترین پزشک کاشت مو ، ترمیم مو

کلینیک تخصصی تقویت مو ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها