تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

عمل های عجیب چشم گربه ای تا جراحی گوش الاغی

بسیاری از افراد صرفا برای جلب توجه بیشتر به سراغ انجام انواع جراحی ها و اعمال زیبایی می روند. این روزها کار از جراحی بینی عروسکی و یا پروتز کردن لب ها گذشته است و برخی ها به دنبال جراحی ها و تغییر شکل های خاص تر و منحصر به فرد تری هستند. جراحی گوش الاغی ، تغییر حالت چشم ها، تغییر رنگ دائمی چشم به رنگ های غیر متعارفی مانند قرمز و پیرسینگ نواحی حساس بدن و امثال این جراحی ها اعمال و جراحی های نامتعارفی هستند که این روز ها انجام می شوند. این گونه جراحی ها بیشتر در میان دختران و پسرانی که می خواهند با دیگران تفاوت داشته باشند، محبوبیت دارد.

عمل های زیبایی حالت چشم

عمل های زیبایی حالت چشم با اهداف گوناگونی انجام می شوند. برخی از افراد به دلیل افتادگی پلک ، تجمع چربی در پلک ها و دیگر عیوب ظاهری چشم  در صدد انجام جراحی پلک و تغییر حالت چشم هایشان هستند؛ بسیاری از مردم آسیای شرقی هم که چشم بادامی خوانده می شوند با نوعی جراحی پلک که کانتوپلاستی گفته می شود، می خواهند چشم هایشان قدری درشت تر شود. اما امروزه گروهی از افراد تمایل به تغییر حالت چشم خود به حالت کشیده دارند تا به اصطلاح چشم گربه ای شوند. از نظر متخصصان جراحی پلک و چشم انجام جراحی چشم گربه ای هیچ ضرورتی ندارد و در هیچ کدام از منابع و کتب علمی معتبر جراحی پلاستیک در مورد این روش چیزی گفته نشده است. کسانی که اقدام به ارائه چنین جراحی های پر هزینه ای می کنند هدفی جز کسب درآمد ندارد.

 عمل چشم گربه ای

عوارض و خطرات جراحی گوش الاغی

جراحی زیبایی به نام جراحی گوش الاغی یا گوش شیطانی چند وقتی است که در ایران نیز رواج یافته است. در این جراحی  غضروف قسمت بالایی گوش بریده می شود و سپس به نحوی که تیز شود، آن را بخیه می زنند. میزان تیزی گوش نیز می تواند کم یا زیاد باشد. یکی از مهم ترین معایب الاغی کردن گوش ها این است که پس از انجام این کار امکان برگرداندن لاله ی گوش به حالت طبیعی وجود ندارد و پشیمانی سودی نخواهد داشت. مورد دیگری که در مورد جراحی الاغی کردن گوش وجود دارد، خطر عفونت است که حتی می تواند منجر به از دست فتن لاله ی گوش نیز گردد. دیگر عارضه ای که احتمال بروز آن پس از این نوع جراحی وجود دارد، دفرمه شدن  شکل گوش است.

 جراحی گوش الاغی

برای دریافت مشاوره جراحی زیبایی و استعلام هزینه جراحی زیبایی و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

کلینیک تخصصی جراحی زیباییایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها