تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

لیزر با دستگاه elight چه معایبی دارد؟

معایب دستگاه لیزر الیت پلاس

لیزر با دستگاه elight در کنار مزایای مختلفی که برای از بین بردن موهای زائد بدن به صورت دائمی با اثر بخشی زیاد و پروسه سریع دارد، دارای عوارض و معایب مختلفی نیز می باشد که مراجعه کنندگان بهتر است قبل از مراجعه برای لیزر نواحی مختلف بدن و صورت به این نکات توجه کنند تا در نهایت بتوانند بروز این عوارض را کاهش دهند. بررسی عوامل متعدد  برای هر فردی می تواند در حصول نتایج رضایت بخش در طول فرایند حذف موهای زائد با ایلایت موثر باشد. در ادامه به بررسی معایب دستگاه لیزر الیت پلاس می پردازیم.

معایب دستگاه لیزر الیت پلاس چیست؟

اقدامات لازم قبل از انجام لیزر با دستگاه elight

مهم ترین اقدام قبل از لیزر با دستگاه elight معاینه بیمار توسط پزشک و گفت و گو بین آن ها برای افزایش اطلاعات بیمار از خطرات و نتایج لیزر می باشد. نکات دیگری که بیماران پس از مراجعه به پزشک باید انجام دهند شامل موارد زیر است: قبل از لیزر موهای زائد صورت و بدن از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید خودداری کنید چون باعث حساس شدن پوست می شود و عوارض لیزر را افزایش می دهد.

در نهایت برای دریافت نتیجه مناسب و درمان بهتر و قطعی از موم انداختن بپرهیزید. بهتر است که بین جلسات درمان با لیزر elight از ژیلت استفاده کنید. از گرفتن حمام آفتاب و استفاده از عطرهایی که باعث ایجاد حساسیت در نواحی مختلف بدن می شوند بپرهیزید.

معایب لیزر با دستگاه elight

لیزر با دستگاه elight مانند انواع دستگاه های لیزر دارای معایبی می باشد که بهتر است با دقت مورد بررسی قرار بگیرد. معایب دستگاه لیزر الیت پلاس شامل موارد: مهم ترین معایب استفاده از لیزر elight برای حذف موهای زائد در قسمت های مختلف بدن شامل قرمزی و تورم پیاز مو پس از درمان و احساس درد و ناراحتی می باشد که با مصرف مسکن قابل حل است. گاهی پس از لیزر با elight ممکن است پوست کمی تغییر رنگ بدهد که پس از یکی دو هفته به حالت عادی برمی گردد. از مواردی که به ندرت ممکن است با لیزر elight روی پوست به وجود آید تاول زدن و یا کبودی می باشد که عموما بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی از بین خواهد رفت.

اگر فرد قبل از انجام لیزر در معرض آفتاب قرار گرفته باشد ممکن است پوستش بسوزد که در این صورت لک های سفید رنگی روی پوست ایجاد می شود و در صورتی که مراقبت های مناسب انجام نگیرد یا زخم دستکاری شود ممکن است جای آن باقی بماند. برای این که لیزر موهای زائد با دستگاه elight  به درستی انجام شود و از هر گونه عارضه پوستی برای فرد ممانعت به عمل آید بهتر است قبل از شروع درمان موارد مناسب جهت سلامت پوست به درستی توسط فرد رعایت شود و لیزر توسط فرد متبحر و در مکان مطمئن انجام گیرد. اگر شرایط دستگاه برای پوست هایی با رنگ های مختلف به درستی تنظیم نشود ممکن است زخم و یا تاول را بر روی پوست ایجاد کند. برای درمان موثر و بهره مندی مناسب از لیزر elight توصیه می شود که قبل از شروع جلسات لیزر به درستی جلسات مشاوره انجام شود.

برای دریافت مشاوره لیزر موهای زائد و استعلام هزینه تقویت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها