تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

عوارض و مزایای تقویت ابرو با قرص ال دی

عوارض تقویت ابرو با قرص ال دی

امروزه یکی از روش هایی که برای تقویت ابرو پیش روی خانم ها و همچنین آقایان قرار دارد این است که به تقویت ابرو با قرص ال دی بپردازند. اما سوالی که ذهن بسیاری از بیماران را به خود مشغول می کند این است که آیا استفاده از این قرص میتواند عوارضی را به دنبال داشته باشد؟ مطمئنا این سوال با پاسخ بله همراه است و در این قسمت در نظر داریم به معرفی برخی از آنها بپردازیم:

  • استفاده بیش از حد آن میتواند باعث سوختن ابرو شود
  • میتواند رشد بیش از حد مو ابرو را به دنبال داشته باشد.
  • امکان بروز جوش در ناحیه ای که استفاده شده را دارد.
 تقویت ابرو با LD

مزایای قرص LD برای تقویت موهای ابرو

همانطور که گفته شد برای تقویت ابرو با قرص ال دی همواره مضراتی وجود دارد که باید به آن اهمیت داده شود. اما نکته ای که در این رابطه وجود دارد این است که آیا استفاده از آن مزایایی را با خود به دنبال دارد؟ در این قسمت در نظر داریم تا به برخی از مزایای آن بپردازیم تا با آگاهی بیشتری به سراغ استفاده از آن بروید این مزایا عبارتند از:

  • در مدت کوتاهی رشد ابروها را میسر می کند.
  • باعث تحریک فولیکول ها می شود.
  • گردش خون را افزایش می دهد.
 قرص ال دی برای ابرو

روش های تقویت ابرو

پس از اینکه در رابطه با تقویت ابرو با قرص توضیحاتی خدمت شما ارائه دادیم حال در نظر داریم به معرفی برخی دیگر از روش ها بپردازیم. روش های پزشکی که در این راستا میتوانید از آنها بهره بگیرید عبارتند از کاشت ابرو، PRP و مزوتراپی می باشد که همواره نتیجه مثبتی را با خود به همراه داشته اند. اگر در نظر دارید تا از روش های کم هزینه تری به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید باید در جریان باشید که روش های خانگی بهترین گزینه ای است که پیش روی شما قرار دارد استفاده از انواع روغن های گیاهی و ماسک های خانگی میتواند شما را به نتیجه مطلوب برساند.

برای دریافت مشاوره کاشت مو و استعلام هزینه کاشت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها