تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

بهترین دستگاه برای لیزر پوست گندمی

انواع لیزر و انواع پوست

همانطور که میدانید با توجه به پیشرفت هایی که در علم پزشکی و خصوصا در صنعت زیبایی صورت گرفته هر روزه شاهد این مسئله هستیم که دستگاه های لیزر جدید و با امکانات متفاوتی به دنیا معرفی می شود. دقت داشته باشید در میان تمامی دستگاه هایی که در دنیا وجود دارد شما نمیتوانید سرخود به سراغ یک روش رفته و یکی از آنها را انتخاب کنید. پوست گندمی یکی از حساس ترین پوست هایی است که افراد دارند و لیزر پوست گندمی برای اینکه نتیجه ای مطلوب به همراه داشته باشد باید به پزشک مراجعه کرده و پس از بررسی های لازم یکی از بهترین ها را انتخاب کند. اما کدام دستگاه بهترین است؟ با ما همراه باشید. 

دستگاه مناسب لیزر پوست گندمی

اگر جزء افرادی هستید که پوست گندمی دارید و میخواهید با کمک لیزر از شر موهای زائد خود خلاص شوید باید بدانید که نکاتی وجود دارد که همواره باید به آنها آگاه باشید. از همین رو در رابطه با لیزر موهای زائد پوست گندمی باید بگوییم افراد باید دستگاهی را انتخاب کنند که کیفیت و سابقه خوبی داشته باشد همچنین اشعه آن برای پوست آنها مضر نباشد و این مسئله را تنها از طریق مشورت با پزشک میتوانند دریافت کنند. در نتیجه لیزر مناسب آنها میتواند به راحتی بدون اینکه به پوست آنها آسیبی وارد کند و باعث سوختگی و سایر عوارض ناشی از آن بشود و بر روی فولیکول های مو تاثیر بگذارد و پس از مدتی آنها را از بین ببرد. یکی از بهترین و مناسب ترین دستگاه های لیزر برای رفع موهای زائد پوست های گندمی ، دستگاه لیزر دایود می باشد. از آنجایی که اغلب نژاد ایرانی دارای پوست های گندم گون هستند، بنابراین استفاده از این دستگاه در مراکز لیزر بسیار رایج است. در دستگاه های دایود جدید ، میزان درد بسیار کم شده و مدت زمان اثربخشی لیزر درمانی نیز کاهش یافته است. این دستگاه برای لیزر پوست های روشن اثربخشی چندانی ندارد. 

هزینه لیزر کردن موهای زائد پوست های گندمی

مسلما برای اینکه بتوانید دستگاه لیزر پوست های گندمی پیدا کنید باید هزینه های مربوط به آن را نیز در نظر بگیرید. در واقع اطلاع از قیمت های آن است که باعث می شود افراد به سمت انجام آن سوق پیدا کنند. در رابطه با هزینه های مربوطه باید بگوییم که عوامل زیادی در این هزینه ها دخیل هستند از جمله اینکه شما از چه دستگاهی برای لیزر استفاده می کنید و یا اینکه کدام ناحیه از بدن خود را مورد لیزر قرار میدهید. همچنین نباید موقعیت جغرافیایی کلینیک را فراموش کنید مطمئنا هر چه کلینیک در ناحیه بهتری از شهر قرار داشته باشد هزینه ها نیز بیشتر خواهد بود.

برای دریافت مشاوره لیزر موهای زائد و استعلام هزینه لیزر موهای زائد و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی لیزر موهای زائدایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها