تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

هزینه و قیمت لیزر خالکوبی برای محو تتو

در چند سال اخیر انجام انواع تاتو و خالکوبی بسیار متداول گردیده و خانم ها و آقایان با اهدافی نظیر زیبایی و آرایشی و یا برای نشان دادن عقاید و قدرت خود این کار را انجام می دهند. آسان تر شدن روش های تاتو کردن و وجود اشکال و رنگ های مختلف برای این کار موجب می شود تا افراد بیشتری تمایل به انجام آن داشته باشند.

اما گاهی اوقات فرد پس از انجام تاتو بنا به دلایلی دچار پشیمانی می شوند و می خواهد خالکوبی های خود را پاک کند. با وجود اینکه تاتو کردن کار سختی نیست اما پاک کردن آن دردسرهای خاص خود را دارد.

انجام عمل جراحی، سوزاندن محل خالکوبی با محلول ها شیمیایی و تراشیدن پوست روش های قدیمی پاک کردن خالکوبی هستند. لیزر خالکوبی نیز جز جدیدترین روش ها برای محو کردن خالکوبی است که در ادامه بیشتر به قیمت لیزر تتو می پردازیم. با کلینیک ایران نوین همراه باشید.

هزینه محو تتو و خالکوبی با لیزر

پاک کردن تاتو با لیزر

روش های قدیمی پاک کردن تاتو و خالکوبی علاوه بر اینکه نمی توانند خالکوبی را به به طور کامل محو کنند، اغلب اوقات موجب ایجاد اسکار و کلویید در پوست ناحیه ی مورد نظر می شوند که ایجاد چنین عارضه هایی در نواحی حساسی مانند ابروها واقعا غیرقابل قبول و ناهنجار است.

اما روش لیزر خالکوبی روشی کم تهاجمی است که در آن نور تابانده شده از دستگاه لیزر موجب شکستن و تجزیه شدن رنگدانه های زیر پوستی می شود و در عین حال کمترین آسیب را به سلول های پوست وارد می کند. رنگدانه هایی که توسط نور لیزر تجزیه می شوند به مروز زمان توسط سیستم ایمنی بدن هضم گردیده و از درون پوست محو می شوند.

دستگاه های لیزر کیوسوئیچ متداول لیزرهایی هستند که برای پاک کردن تاتو و خالکوبی به کار می روند.

پاک کردن خالکوبی با لیزر

هزینه لیزر خالکوبی

پاک کردن خالکوبی با لیزر قیمت ثابت و مشخصی ندارد. نوع و سن خالکوبی، وسعت خالکوبی، جدیدترین دستگاه لیزر مورد استفاده و همچنین رنگ و نوع پوست افراد می توانند در قیمت تمام شده ی این روش تاثیر داشته باشند. هر تاتو ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و به همین دلیل تعداد جلسات درمانی برای محو کردن آن خیلی مشخص نیست.

بر این اساس بیشتر پزشکان هزینه ی محو کردن لیزری خالکوبی و تاتو را بر اساس تعداد جلسات و وسعت محل تاتو تعیین می کنند. یعنی در هر جلسه درمانی بنا به مدت زمان تقریبی و نوع دستگاه مورد استفاده در آن جلسه، هزینه ی جلسه مورد نظر را از بیمار خود دریافت می کنند.

برای دریافت جوانسازی پوست و استعلام قیمت جوانسازی پوست و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها