تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

اثرات و نتایج انجام عمل سابسیژن اسکار

عمل سابسیژن اسکار و نتایج آن

یکی از فاکتورهایی که در انتخاب روش ها و عمل های زیبایی و درمانی مد نظر قرار می گیرد، ماندگاری نتایج حاصل از عمل است، زیرا اثرات برخی عمل های زیبایی به صورت کوتاه مدت و بلند مدت می باشد که معمولا روش هایی با نتایج ماندگار بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند، از این رو کارشناسان ما در کلینیک ایران نوین در این مقاله، نتایج انجام عمل و مدت زمان اثر سابسیژن اسکار مورد بررسی قرار داده اند.

سابسیژن اسکار چیست؟

در این روش به منظور درمان اسکارهای فرورفته حاصل از جوش ها، اتصالات فیبروز متصل به اسکار، که موجب کشیده شدن آن به سمت پایین می شود، در اثر حرکات جلو و عقب سوزن مخصوص نوکور یا کانولا بریده می شود و موجب بالا آمدن اسکار و صاف شدن پوست خواهد شد.

خراش های ایجاد شده در زیر پوست، لایه درم را به تولید کلاژن و الاستین جدید جهت ترمیم پوست وادار می سازد، در نتیجه اسکار به شکل مطلوبی پر و ترمیم خواهد شد، دو الی سه ماه پس از انجام عمل سابسیژن، با کامل شدن فرآیند کلاژن سازی، پوست بهبود خواهد یافت.

از تزریق بوتاکس می توان جهت دستیابی به نتایج مطلوب از این روش استفاده کرد.

عمل سابسیژن اسکار

نتیجه سابسیژن کی مشخص میشود؟

در رابطه با اثرات و نتایج انجام عمل سابسیژن اسکار می توان عنوان نمود که عمل سابسیژن در رفع اسکار حاصل از جوش های نتایج ماندگاری خواهد داشت که جهت مشاهده ی اثرات درمانی کامل آن باید، تعداد جلسات لازم درمانی به طور کامل انجام شوند. در اثر تحریک کلاژن سازی و تولید الاستین، علاوه بر رفع اسکار، پوست به دلیل ترمیم و بازسازی به وسیله ی پروتئین های سازنده ی پوست، روشن تر و شاداب تر خواهد شد.

پوستی شفاف، صاف و عاری از اسکار، لک، کک و مک و همچنین بسته شدن منافذ باز و بزرگ پوست از اثرات سابسیژن اسکار می باشد. نتایج اولیه حاصل سابسیژن اسکار پس فروکش کردن کبودی و ورم، چند روز پس از عمل سابسیژن مشهود خواهد بود اما پر شدن جای اسکار توسط کلاژن ها، به دو الی سه ماه فرصت، نیاز خواهد داشت زیرا فرآیند ترمیم و بازسازی پوست از لایه های عمیق پوستی، فرآیند زمان بر خواهد بود، اما نتایج بسیار ماندگار و طبیعی ایجاد خواهد کرد.

برای دریافت جوانسازی پوست و استعلام جوانسازی پوست  و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها