تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

علت کرکی شدن مو جلوی سر

علل کرکی شدن مو ها در جلوی سر

موها یکی از اصلی ترین بخش های زیبایی محسوب می شوند و افراد همواره برای داشتن موهایی زیبا و خوش حالت اقدامات بسیار گسترده ای را انجام می دهند. اما همواره بروز مشکلات در ناحیه سر و مو ذهن افراد را به خود مشغول می کند. یکی از این مشکلات کرکی شدن مو جلوی سر می باشد. نکته اینجاست که برای اینکه بتوانید به درمان این مشکل بپردازید باید به علت بروز آن پی ببرید. در واقع باید بدانید از شایع ترین دلایلی که باعث بروز این مشکل می شود تغییرات هورمونی می باشد که با افزایش سن برای بیماران به وجود می آید. همچنین دلایل دیگری مانند کاهش وزن ناگهانی و یا کم کاری غده تیروئید و… از جمله دلایلی است که میتواند این مشکل را پدید آورد.

تقویت موهای کرکی جلوی سر

همانطور که میدانید پس از اینکه افراد متوجه کرکی شدن موهای خود مواجه می شوند راه های زیادی برای درمان پیش روی آنها قرار میگیرد که شما میتوانید از یکی از آنها استفاده کنید. از جمله راه هایی که برای تقویت موها میتوان اشاره کرد روش PRP می باشد که با استفاده از پلاسما و تمام مواردی که برای تقویت موها به ان نیاز است به تقویت موها میپردازند. برای اینکه بتوانید از این روش استفاده کنید باید به پزشکی متخصص و با تجربه مراجعه کنید تا بتوانید به نتیجه ای مطلوب دست پیدا کنید. دقت داشته باشید نکات زیادی در این رابطه وجود دارد که باید نسبت به آنها آگاهی پیدا کنید.

مزایای تقویت موهای کرکی

پس از اینکه به این مسئله پی بردید که دلیل کرکی شدن مو جلوی سر شما چیست باید راه های تقویت آن را پیدا کنید تا دچار کچلی نشوید. روش های زیادی وجود دارد که باید با توجه به بررسی هایی پزشک انجام می دهد یکی از آنها را انتخاب کنید. یکی از روش هایی که معرفی شد روش PRP می باشد. از همین رو در نظر داریم تا به معرفی برخی از مزایای آن بپردازیم:

  • هزینه مناسبی را برای افراد به همراه دارد.
  • مواد لازم برای تقویت مو و رشد دوباره آن را به پوست سر برساند.
  • باعث افزایش گردش خون در بدن می شود.

برای دریافت مشاوره تقویت مو و استعلام هزینه تقویت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها